مشروح اخبار


» آیت الله جنتی زمان آزادی موسوی و کروبی را اعلام کرد



او دو روز قبل هم در جمع بسیجیان دانشگاه تهران گفته ‌بود: «اگر فتنه‌گر، فتنه‌جو و طرفدار فتنه بر سر کار قرار گرفت، شما موظفید در داخل و خارج از دانشگاه موضع بگیرید.»


راک نیوز :  یک روز بعد از سفر«روحانی» به مشهد، آیت‌الله «احمد جنتی» هم عازم این شهر شد و در جمع ائمه‌جماعات 16 شهر، از عدم‌درک درست از فتنه توسط برخی مسوولان و اهل علم سخن گفت. به گزارش «تسنیم» جنتی آنها را افرادی خوانده که «نامشان بر سر زبان‌هاست» اما «یا متوجه نشده‌اند یا نخواسته‌اند که متوجه شوند؛ درحالی که مقام‌معظم‌رهبری حدود 200بار از فتنه سخن گفته ‌است و در دیدار اخیر با دولت هم اشاره کردند که فتنه، خط قرمز ماست.» همچنین به گزارش «انتخاب»، جنتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «یکی از مسوولان، اخیرا بیان کرده که به زودی و با حاصل‌شدن توافق هسته‌ای مجلس را در دست می‌گیریم و آن زمان، هنگام آزادی موسوی و کروبی است.

بنده مستندات این صحبت‌ها را در اختیار دارم.» او افزود: «اینکه برخی بدون هیچ ترسی و علنا و برخلاف خطوط قرمز، رفع حصر فتنه‌گران را مطرح می‌کنند جای سوال است. چرا باید کار به اینجا برسد؟ البته فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند اما به هر حال خطر کوچکی نیز نیستند، به هر حال باید این خطر را دفع کرد.»آیت‌الله جنتی با اشاره به ضرورت شناخت عناصر سیاسی تاکید کرد: «ما باید طلحه‌ها و زبیرها، معاویه‌ها و عمروعاص‌های زمان را بشناسیم، به عقیده من، یکی از چیزهایی که سبب شد حق حضرت‌علی(ع) ضایع شود این بود که منافقین شناخته نشدند بنابراین باید تاریخ برای ما درس عبرت باشد تا کسانی که خطر دارند در حد معمول شناخته شوند.»

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه «برخی بدون هیچ ترسی و علنا و برخلاف خطوط قرمز، رفع‌حصر فتنه‌گران را مطرح می‌کنند» گفت: «جای سوال است، چرا باید کار به اینجا برسد؟ از سال 88 تا به امروز گفته شده که فتنه خط قرمز نظام است و رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند، اما چطور می‌شود که برخی می‌خواهند از خط قرمز عبور کنند یا احیانا عبور هم کرده‌اند؟ چرا برخی نمی‌فهمند فتنه خط قرمز است؟ برخی تلاش دارند این خط قرمز را بشکنند، به نظر، فتنه‌گران در حال حاضر راهشان بار دیگر باز شده، این افراد نقشه‌های بسیار بدی برای کشور دارند.» او دو روز قبل هم در جمع بسیجیان دانشگاه تهران گفته ‌بود: «اگر فتنه‌گر، فتنه‌جو و طرفدار فتنه بر سر کار قرار گرفت، شما موظفید در داخل و خارج از دانشگاه موضع بگیرید.» جنتی همچنین از دانشجویان خواسته‌ بود که به دانشجویان تاز‌ه‌وارد که از مقطع دبیرستان وارد دانشگاه می‌شوند، محبت و توجه داشته باشند.



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1393 12:00



» اخبار مرتبط:

  • پنهانی با دشمن رابطه برقرار می‌کنند تا در انتخابات پیروز شوند
  • محاکمه «سران فتنه»؛ مطالبه نیروهای ارزشی
  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • جمع‌آوري بازي رايانه‌اي ترور موسوي و كروبي
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler