مشروح اخبار


» دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)



وی دعوت از رئیس سازمان صدا و سیمای کشور برای حضور در این  مراسم را مهم دانست و گفت: دعوت از رئیس صدا و سیما و پخش مستقیم کنگره بی‌بی حکیمه از شبکه‌های ملی موجب شناخت بیشتر مردم از بی‌بی حکیمه خواهد شد.

این مسئول افزود: صدا و سیمای


مدیرکل اوقاف و امور خیزیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری باشکوه کنگره بی‌بی حکیمه(س) حیثیتی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
 به گزارش راک نیوز ؛ حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی‌اعظم در جلسه کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه اظهار کرد: برگزاری باشکوه و خوب این کنگره حیثیتی و شرافتی است و اگر خوب برگزار نشود، حیثیت استان زیر سوال می‌رود، بنابراین برگزاری خوب این کنگره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید برنامه‌های این کنگره بین تمام ادارات تقسیم شود بیان کرد: در جلسات آینده همه مدیران و معاونین ادارات استان حضور داشته باشند تا در خصوص برگزاری خوب این کنگره تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

وی دعوت از رئیس سازمان صدا و سیمای کشور برای حضور در این  مراسم را مهم دانست و گفت: دعوت از رئیس صدا و سیما و پخش مستقیم کنگره بی‌بی حکیمه از شبکه‌های ملی موجب شناخت بیشتر مردم از بی‌بی حکیمه خواهد شد.

این مسئول افزود: صدا و سیمای مرکز استان باید برای مانور بیشتر بر این کنگره و همچنین آشنایی مردم با این کنگره ملی برنامه‌ای با حضور کارشناسان و صاحب نظران درباره شخصیت حضرت بی‌بی حکیمه داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی اعظم ادامه داد: دعوت از ائمه جمعه استان‌های همجوار و همچنین استانداران و نمایندگان ولی فقیه اهمیت کار را دو چندان خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کنگره بی‌بی حکیمه نه یک کنگره استانی بلکه کنگره ملی است، یادآور شد: مسئولان استان با مراجع عظام تقلید دیدار داشته باشند و پیام این مراجع را در کنگره قرائت شود.

وی با بیان اینکه برگزاری منسجم این کنگره به نفع استان است، خاطرنشان کرد: باید مسائل امنیتی این مراسم به جد مورد توجه قرار گیرد.
***

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه در مهر ماه خبر داد.

فتاح محمدی در جلسه کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته 20 درصد کار‌ها و اقدامات برای برگزاری این کنگره انجام شده و در خصوص سایر اقدامات هفته آینده جلسه‌ای در خود گچساران برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کنگره ملی در روز‌های شانزدهم و هفتم مهر سال جاری در گچساران برگزار ‌می‌شود که استاندار به عنوان دبیر ستاد کنگره بی‌بی حکیمه از روسای مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این کنگره ملی دعوت خواهد کرد.

وی حضور شخصیت‌های سیاسی و اجرایی در این کنگره ملی را در شناخت استان موثر دانست و بیان کرد: دعوت از ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان‌های همجوار خوزستان، بوشهر، اصفهان و فارس توسط حضرت آیت‌الله ملک حسینی صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: مراسم افتتاحی این کنگره با حضور علما در روز شانزدهم در دانشگاه گچساران برگزار شود و برنامه اختتامیه در روز هفدهم با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: صدا و سیمای استان، رسانه‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد ما را در برگزاری هر چه بهتر این کنگره یاری کنند



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1393 21:20



» اخبار مرتبط:

  • استقبال از خادمان امام رضا (ع) در بقعه امامزاده جعفر (ع) گچساران
  • کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در گچساران برگزار می‌شود +زمان برگزاری
  • فراخوان جشنواره ملی بی بی حکیمه (س) آغاز شد.
  • معلم کهگیلویه و بویراحمد در کنگره ملی شهدای ترور برتر شد
  • کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در یاسوج برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler