مشروح اخبار


» شیرزادی خبرداد:انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان کهگیلویه تشکیل شد



شیرزادی با اشاره به اینکه ساختمان جدید زندان دهدشت از ابتدای مهرماه افتتاح می‌شود، بیان کرد: از 47پرونده  سال گذشته زندانیان جرائم غیرعمد 22نفر با همکاری و مساعدت ستاد دیه استان منجر به آزادی این افراد شد.


رئیس زندان دهدشت گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهر دهدشت برای کمک به زندانیان مستحق کمک تشکیل شد.

عیسی شیرزادی در گفت‌و‌گو با (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز  در دهدشت،اظهار کرد: به زندانی به دیده یک مجرم نگاه نمی‌کنیم بلکه به عنوان یک عضو آسیب دیده می‌نگریم.

رئیس زندان دهدشت بابیان اینکه خط‌ مشی کاری مسئولان زندان بر 4محور استوار است،ابراز کرد: نخستین اولویت‌کاری مسائل امنیتی که امنیت در زندان مهم‌ترین امر است و دومین مسائل فرهنگی مانند آشنایی با کتاب و کتابخوانی در پیشبرد اصلاح زندانی است.

وی سومین اولویت‌کاری را جلوگیری از ورود مواد مخدر به زندان عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این زمینه خوب عمل شده است.

شیرزادی چهارمین اولویت‌کاری را جلوگیری از درگیری در زندان برشمرد و اظهار کرد: با گذشت 18ماه از آغاز فعالیت زندان دهدشت تا کنون حتی یک درگیری در بین زندانیان اتفاق نیفتاده است.

وی از تشکیل انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت: در جشن نسیم مهر با مشارکت چند نفر از خیرین قریب 12میلیون تومان برای آزادی زندانی‌‌ها فراهم شد.

شیرزادی با اشاره به اینکه ساختمان جدید زندان دهدشت از ابتدای مهرماه افتتاح می‌شود، بیان کرد: از 47پرونده  سال گذشته زندانیان جرائم غیرعمد 22نفر با همکاری و مساعدت ستاد دیه استان منجر به آزادی این افراد شد.

وی بدون اشاره به آمار زندانیان جرائم غیرعمد گفت: در سال 93 از 17 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد 3 نفر با مشارکت خیرین آزاد شدند.

شیرزادی بیان کرد: عملیات احداث ساختمان زندان در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیربنای 7160 متر مربع از سال 90 در دهدشت آغاز شد.

همچنین اخوان  اعلام نمود :باهمکاری رئیس زندان شهرستان واعضای هیئت مدیره ،خانواده هایی که درمعرض خطراست شناسایی وتاپایان مهر تحت پوشش قرار خواهند گرفت .گفتنی است این کمک ها شامل  وجه نقد وسبد کالا خواهد بود



تاریخ انتشار : 2 مهر 1393 14:26



» اخبار مرتبط:

  • كهگيلويه وبويراحمد هيچ زنداني سياسي ندارد
  • تشکیل انجمن حمایت از زندانیان در کهگیلویه
  • ارائه سوئیت‌‌های «ملاقات شرعی» در گچساران
  • فرماندار کهگیلویه خبر داد:پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث زندان دهدشت
  • چک‌های بلا‌محل و گرفتاری زندانیان جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler