مشروح اخبار


» انتخابات هیات رئیسه شورای شهر یاسوج ابطال شد/انتخابات دوباره برگزارمیشود



مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته انطباق، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر را رد کرد گفت: انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج دوباره باید برگزار شود.


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته انطباق، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر را رد کرد گفت: انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج دوباره باید برگزار شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از  امید مردم؛ عبدالکریم عزیزی اظهار کرد: به دلیل اشتباهی که سهواً در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج انجام گرفت و اعضای این شورا نسبت به چگونگی و نحوه انتخاب هیئت رئیسه و مکان آن آگاهی کامل نداشتند، مشکلی در انتخابات هیئت رئیسه بوجود آمد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته انطباق صبح امروز در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد و در آن کمیته برگزاری دوباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج رأی آورد، گفت: از همان روز اول که انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج با اشتباه سهوی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، اعلام کردیم که این انتخابات باید دوباره برگزار شود.

عزیزی ادامه داد: متأسفانه از مهلت قانونی انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج زمان زیادی گذشته است که این انتخابات باید با دعوت فرمانداری بویراحمد در محل دبیرخانه شورای شهر هر چه سریع تر برگزار شود.

وی تاکید کرد: کمیته انطباق انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر را امروز رد کرد و آن را به رسمیت نشناخت.

در روزهای اخیر انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج در محل فرمانداری بویراحمد با حضور هوشنگ یاری پور برگزار شد که بلافاصله شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شورای فرادست اعلام کرد؛ به استناد مواد قانونی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در محلی به غیر از دبیرخانه شورا رسمیت ندارد.

بعد از این موضع گیری صریح شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رایزنی های زیادی در خصوص اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج مورد قبول مسئولان قرار بگیرد، انجام گرفت که نهایتاً این موضوع به کمیته انطباق ارسال گردید و این کمیته انتخابات هیئت رئیسه این شورا را نپذیرفت و آن را رد کرد.



تاریخ انتشار : 8 مهر 1393 19:29



» اخبار مرتبط:

  • ترکیب جدید شورای شهر از قلعه رئیسی تا گچساران
  • یک دهدشتی رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها درکشورشد
  • اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تعیین شدند
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • مجلس نهم به هیئت رئیسه‌ای قوی‌تر نیاز دارد/سید علی محمدبزرگواری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler