مشروح اخبار


» پزشکی قانونی گچساران از امروز در ساختمان جدید



احداث ساختمان پزشکی قانونی را از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و بیان داشت: انجام امور پزشکی، کارشناسی‌های بالینی، انجام امور تشخیصی و آزمایشگاهی، پاسخ به استعلام مراکز و نهادهای دولتی نیازمند نظرات کارشناسی پزشکی قانونی از جمله فعالیت‌های قابل انجام در این مرکز است...

به گزارش  راک نیوز از گچساران ساختمان پزشکی قانونی گچساران امروز و با حضور مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان محلی و در سومین روز از هفته قوه قضائیه افتتاح شد.

فرماندار گچساران در این آئین اظهار کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای قوه قضاییه در گچساران است.

سید اکبر علیزاده ابراز داشت: شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضا بوده که عملکرد ایشان به عنوان الگو باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جنایت هولناک بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان یکی از بزرگترین و ددمنشانه‌ترین توطئه‌های منافقان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

علیزاده با بیان اینکه دستگاه قضایی در زمینه جلب اعتماد عمومی نقش مهم و مؤثری دارد، افزود: رسیدگی به مشکلات، قضاوت‌های عادلانه و دفاع از حقوق اقشار مختلف مردم را از مسئولیت‌های مهم قوه قضائیه و قضات است.

وی با اشاره به لزوم توسعه و گسترش و تقویت ساختمان‌های مرتبط با دستگاه قضائی، احداث ساختمان برای پزشکی قانونی را یکی از نیازهای مهم گچساران عنوان کرد.

فرماندار گچساران احداث ساختمان پزشکی قانونی را از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و بیان داشت: انجام امور پزشکی، کارشناسی‌های بالینی، انجام امور تشخیصی و آزمایشگاهی، پاسخ به استعلام مراکز و نهادهای دولتی نیازمند نظرات کارشناسی پزشکی قانونی از جمله فعالیت‌های قابل انجام در این مرکز است.

علیزاده با اشاره به هزینه هشت میلیارد و 51 میلیون ریالی احداث ساختمان پزشکی قانونی گچساران یادآور شد: این ساختمان در زمینی به مساحت 750 متر و زیربنای حدود 670 متر مربع احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حدود 350 میلیون ریال نیز برای تجهیز و خرید امکانات مورد نیاز این مرکز هزینه شده است.

منبع /فارس



تاریخ انتشار : 4 تیر 1391 01:17



» اخبار مرتبط:

  • ساختمان HSE شرکت نفت گچساران به بهره‌برداری رسید
  • آشتی کلنگ و زمین گچساران/کلنگ‌زنی ساختمان امدادی هلال احمر گچساران
  • تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران
  • به زمین خوردکلنگ‌ آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران
  • هایده حافظ‌قرآن رئیس جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران شد/اولین بانوی رئیس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام