مشروح اخبار


» درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی درجشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج در بوشهر



جشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج با معرفی برگزیدگان در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر به کار خود پایان داد

 

هیئت داوران جشنواره آرای خود را به شرح ذیل اعلام کرد


جشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج با معرفی برگزیدگان در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر به کار خود پایان داد

 

هیئت داوران جشنواره آرای خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

جوایز بخش خیابانی:

بازیگری مرد: به صورت مشترک به اسماعیل احمدی برای نمایش ناکو از استان بوشهر و مصطفی راد برای نمایش چری از چهارمحال و بختیاری رسید.

بازیگری زن: به فرانک بلورزاده برای نمایش ناکو از استان بوشهر، طراحی و ایده به رضا علوی برای نمایش نقطه سر خط از استان چهار محال و بختیاری، طراحی صحنه و کارگردانی به صادق نیک‌پرست برای نمایش ناکو از بوشهر رسید و  نمایش ناکو از استان بوشهر به عنوان نمایش منتخب به جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه یافت.

جوایز بخش صحنه‌ای:

مقام اول بازیگری مرد به کریم حمودی از خوزستان، مقام دوم بازیگری مرد به احمد طاهری‌پور از خوزستان و مقام سوم بازیگری مرد به هنرمندان استان کهگیلویه و بویر احمد رسید.

همچنین مقام اول بازیگری زن به ریحانه بارانی از استان کهگیلویه و بویر احمد، مقام دوم بازیگری زن به آرزو عبداللهی از استان چهارمحال و بختیاری و مقام سوم بازیگری زن به فاطمه بهاروند از استان خوزستان و فاطه حاجی‎زاده از بوشهر رسید.

بر اساس این گزارش جایزه طراحی بروشور برتر به هومن هادی‌زاده برای نمایش کافی‌شاپ جنگ از استان خوزستان، موسیقی به غلامرضا رمضانی برای نمایش کافی‌شاپ جنگ از استان خوزستان، طراحی صحنه به محمد حیدری برای نمایش میدون آبی برج‌های سفید از استان چهارمحال و بختیاری رسید و از امین خیاط برای نمایش پاییز نگفته بود از استان بوشهر تقدیر شد.

مقام اول نمایشنامه به وحید کیارسی از استان خوزستان، مقام دوم نمایشنامه به رضا گشتاسب از استان بوشهر و مقام سوم به صابر محمدی از استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

همچنین در این بخش مقام اول کارگردانی به خلیل ضرغام‌پور از خوزستان، مقام دوم کارگردانی به داوود پارسا از کهگیلویه و بویراحمد و رتبه سوم کارگردانی به فضل‎الله عمرانی از استان بوشهر رسید.

نمایش‌های «کافی‌شاپ جنگ» از استان خوزستان و «سنگ‌ها به ستون ایستاده‌اند» به جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه یافتند.



تاریخ انتشار : 10 مهر 1393 11:33



» اخبار مرتبط:

  • آبسالان، رئیس تماشاخانه سنگلج شد+عکس
  • درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی درهفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت
  • بهاره رهنما و پژمان جمشیدی پس از هفت سال جدایی در یاسوج به هم می‌رسند. -
  • موفقیتی بزرگ برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی
  • برترينهاي جشنواره کشوري شعر« تمـدار بيت»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler