مشروح اخبار


» شهرک صنعتی دشت مازه دهدشت فرصت خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران به کهگیلویه است



سید موسی خادمی شامگاه جمعه پس از برگزاری نشست فشرده بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیران کل و مسئولان شهرستانی در دهدشت برگزار شده بود در جمع خبرنگاران

 


سید موسی خادمی شامگاه جمعه پس از برگزاری نشست فشرده بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیران کل و مسئولان شهرستانی در دهدشت برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گزیده‌ای از موارد طرح شده در جلسه صبح و عصر و مصوبات آن را ارائه داد.

به گزارش راک نیوز  از دهدشت ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از این سفر را بررسی مشکلات و موانع پروژه‌های عمرانی کهگیلویه خواند و تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته این حقیقت روشن شد که دلیل عمده راکد بودن پروژه‌ها به عدم کارشناسی قبل از اجرا بر می‌گردد.

خادمی با بیان اینکه پروژه‌هایی در این شهرستان بدون توجیه اقتصادی شروع شده است، وجود مطالبات سنگین پیمانکار را از دیگر موانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه عنوان کرد و گفت: کم بودن میزان تأمین اعتبار تنها می‌تواند بخشی از مطالبات پیمانکار را جبران کند و عملاً به پیشرفت فیزیکی پروژه کمک شایانی نمی‌تواند داشته باشد.

به گفته خادمی در برخی دیگر از پروژه‌ها کم‌کاری و بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی باعث کندی روند عملیات شده است که به مدیران اجرایی تذکرات لازم در این خصوص داده شد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به نظر می‌رسد چند ماه آینده تحرک خوبی در حوزه عمران کهگیلویه خواهیم داشت، افزود: بسیاری از پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول در حوزه اقتصادی اما کهگیلویه را در وضعیت نامطلوب خواند و با دعوت از سرمایه‌گذاران و فعالان در بخش تولید جهت ورود به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصاد و کشاورزی تأکید کرد: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با مزایای بالا بودن دوره بازپرداخت و پایین بودن بهره امکان سرمایه‌گذاری در شهرستان توسعه نیافته کهگیلویه را فراهم ساخته است.

خادمی احداث شهرک صنعتی دهدشت در منطقه دشت مازه را فرصت خوبی جهت سرمایه‌گذاری عنوان و تصریح کرد: قرار است اولین واحد تولیدی در این شهرک از سوی بنیاد مسکن انقلاب شروع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرک صنعتی دشت مازه دهدشت فرصت خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران و سامان‌دهی وضعیت بیکاری جوانان کهگیلویه است.

 



تاریخ انتشار : 19 مهر 1393 11:01



» اخبار مرتبط:

  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler