مشروح اخبار


» تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحمد



شامگاه شنبه ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان عضو این شورا و همچنین نماینده بویراحمد و دنا به ریاست سیدموسی خادمی استاندار برگزار شد.


شامگاه شنبه ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان عضو این شورا و همچنین نماینده بویراحمد و دنا به ریاست سیدموسی خادمی استاندار برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ؛ در این نشست نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه می‌خواهم موضوعی مهم را مطرح کنم که در توسعه متوازن استان تأثیر دارد، اظهار کرد: در گذشته اگر از مدیران غیر بومی استفاده می‌شد به دلیل اینکه استان را به خوبی نمی‌شناختند، بسیاری از مشکلات به حال خود باقی می‌ماند.

زارعی از تجربه‌های خود در آن دوران گفت و افزود: اما همه از جمله نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این دوره تلاش کردیم حتی‌الامکان از مسئولان بومی استفاده کنیم، تنها به این دلیل که برای استان و مردم بیشتر دل می‌سوزانند و با مشکلات آشنایی بیشتری دارند.

وی که از برخی موضع‌گیرهای مسئولان بومی استان نگران به نظر می‌رسید، تصریح کرد: امروز دیگر جای مطرح کردن منطقه‌ها نیست و نباید مدیران به صرف اینکه از منطقه‌ای خاص هستند، مناطق دیگر را خوب نبینند. اعتبارات استانی را به گونه‌ای توزیع کنیم که عدالت رعایت شود و عملکردی داشته باشیم که نزد همه مردم استان قابل دفاع باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه است که باید همه به توسعه آن در همه نقاط توجه داشته باشیم و منطقه‌ای و محلی عمل نکنیم. امسال در کل کشور برای طرح‌های عمرانی افزایش 12 هزار میلیارد تومانی اعتبارات در نظر گرفته شده است. بخشی از این اعتبارات هم در استان ما توزیع می‌شود که باید بتوانیم از آنها به خوبی برای عمران و آبادانی و از همه مهم‌تر ایجاد اشتغال استفاده کنیم



تاریخ انتشار : 20 مهر 1393 08:19



» اخبار مرتبط:

  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان، ...
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • تهدید برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده بویراحمد و دنا
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام