مشروح اخبار


» برگزاری مانور بزرگ تخلیه و اسكان اضطراری دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان+تصاویر



مانوربزرگ تخلیه و اسکان اضطراری در قالب برنامه های هفته کاهش اثرات بلایطبیعی اجرا شد.  یکشنبه 20 مهرماه همزمان با دومین روز از هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، مانور تخلیه و اسکان اضطراری با حضور عوامل امدادي هلال احمر، آتش نشاني، اورژانس،نیروی انتظامی و دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران شهرستان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد


مانوربزرگ تخلیه و اسکان اضطراری در قالب برنامه های هفته کاهش اثرات بلایطبیعی اجرا شد.

برگزاری مانور بزرگ تخلیه و اسكان اضطراری دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان+تصاویر

به گزارش راک نیوز ؛  یکشنبه 20 مهرماه همزمان با دومین روز از هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، مانور تخلیه و اسکان اضطراری با حضور عوامل امدادي هلال احمر، آتش نشاني، اورژانس،نیروی انتظامی و دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران شهرستان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

برگزاری مانور بزرگ تخلیه و اسكان اضطراری دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان+تصاویر

این مانور با حضور کارگروه های مرتبط در مدیریت بحران شهرستان بهبهان ونیز گروه ها و اکیپ های امداد و نجات همزمان با روز ایمنیدر برابر زلزله و بلایای طبیعی برگزار گردید. در اين مانور كه به منظور آموزش نحوه‌ي مقابله با حوادث و همچنين ايجاد آمادگي در برابر بروز حوادث و بلاياي طبيعي برگزار شد، تيم هاي ارزيابي، امداد ، تخليه، درمان و اسكان عمليات مرتبط با وظايف خود را پس از اعلام زلزله فرضي به سرعت به اجرا درآورند.

برگزاری مانور بزرگ تخلیه و اسكان اضطراری دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان+تصاویر

دکتر توکلی هدف از برگزاری این مانور در دانشگاه را واکنش سریع دانشجویان و نیروها در مواقع اضطراری و آمادگی و انسجام هر چه بیشتر دستگاههای امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریتبحران عنوان نمود. ایشان افزود: دستگاه‌های اجرایی که به نوعی متولی امداد و نجات هستندباید در مدت اجرای مانور به نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمت به مصدومان وحادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی آشنا شوند. رویکرد اصلی مانور تخلیه و اسکان اضطراری افزایش توانکمی و کیفی امدادگران در مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده است که این مانور با تجهیزات پیشرفته با موفقیت انجام شده است. شایان ذکر است در این مانور آقای ملک خدایی جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، و اساتید ،پرسنل و همچنین دانشجویان دانشگاه حضور داشتند.



تاریخ انتشار : 20 مهر 1393 19:17



» اخبار مرتبط:

  • واکنش سریع واقدام حرفه ای در مدیریت بحران
  • دختران دانش آموز؛ مدافعان مسئول و فرشتگان دلسوز
  • برگزار ی مانور زلزله در ممسنی
  • مانور امداد و نجات اضطراری در دهدشت برگزار شد
  • فرماندارممسنی در مانور زلزله شزکت کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler