مشروح اخبار


» عجیب ترین دزدی با کمباین!+عکس



فردی که خود را کشاورز معرفی می کرد با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان خمین تماس گرفت و از اختلاف با شخصی که با یک دستگاه کمباین محصولاتش را برداشت می کرد، خبر داد.


فردی که با تعبیه مخزنی اضافی در یک دستگاه کمباین، محصولات کشاورزی را حین برداشت سرقت می کرد، توسط مأموران انتظامی شهرستان خمین استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فردی که خود را کشاورز معرفی می کرد با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان خمین تماس گرفت و از اختلاف با شخصی که با یک دستگاه کمباین محصولاتش را برداشت می کرد، خبر داد.

با اعلام این خبر بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان خمین، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و شاکی به مأموران گفت، امروز فردی برای من محصول لوبیا را با دستگاه کمباین برداشت کرد و در پایان وقتی که محصول تخلیه شد، متوجه شدم که محصول از میزان برآورد صورت گرفته بسیار کمتر است.

با توجه به اظهارات شاکی، موضوع برای بررسی بیشتر در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و بلافاصله دستگاه کمباین با دو سرنشین آن در حوالی مزرعه شناسایی و متوقف شد.

مالک کمباین به مأموران گفت که حدود دو هفته است که از استانی دیگر به شهرستان خمین آمده اند و گفته های کشاورز کذب است و تمام محصول در پایان برداشت به وی تحویل شده است.

سرهنگ 'محمدعلی گودرزی' سرپرست فرماندهی انتظامی خمین در این باره گفت: با توجه به حساسیت و تیزبینی مأموران انتظامی، خودرو برای بررسی دقیق به یگان انتظامی انتقال داده شد و مأموران انتظامی در بررسی بیشتر متوجه شدند که دستگاه کمباین دارای مخزنی دیگر نیز است که با تخلیه مخزن یک تن و نیم لوبیا از آن به دست آمد.

وی اضافه کرد: حین رسیدگی مقدماتی به پرونده هشت نفر دیگر از کشاورزان خمینی به کلانتری مراجعه و شکایاتی مشابه از مالکان کمباین ارائه دادند.

گودرزی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع کارشناسان دادگستری و اداره جهاد کشاورزی شهرستان برای بررسی کارشناسی موضوع در محل حاضر شدند که در بازدید فنی صورت گرفته مشخص شد که مالکان کمباین با دست کاری و تعبیه مخزنی اضافی، محصولات کشاورزی را به سرقت می بردند.

در ادامه تحقیقات مالک کمباین اعلام کرد که قبلا نیز در شهرهای 'شازند' و 'خنداب' استان مرکزی با همین روش محصولات کشاورزی را به سرقت می برده و در پایان آن ها را به فروش می رسانده است.



تاریخ انتشار : 23 مهر 1393 22:07



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری زن قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بویراحمد
  • برداشت گندم از 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کهگیلویه آغاز شد
  • دستگیری سارق 22 خودرو در یاسوج
  • سارقان از قیمت طلا خبرنداشتند!؟/این همه طلا 150هزارتومان
  • بی احتیاطی در کار با کمباین حادثه آفرید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler