مشروح اخبار


» همزمان صورت پذیرفت ؛ عزل 4 معاون شهردار یاسوج



گفته می‌شود، شرایط استخدامی آنها به گونه‌ای بود که ادامه فعالیت آنها در این پست‌ها خلاف قانون و مقررات بود و شهردار یاسوج صرفاً در راستای اجرای قانون این کار را کرده است.


شهردار یاسوج در اقدام ناگهانی حکم تمام معاونین خود را لغو کرد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج طی نامه‌ای حکم تمام معاونین خود را لغو کرد.

گفته می‌شود، شرایط استخدامی آنها به گونه‌ای بود که ادامه فعالیت آنها در این پست‌ها خلاف قانون و مقررات بود و شهردار یاسوج صرفاً در راستای اجرای قانون این کار را کرده است. بر اساس قانون کسانی می‌توانند در این پست‌ها مسئولیت بگیرند، که کارمند رسمی یا پیمانی باشند. ولی متأسفانه به دلیل سهم‌خواهی برخی از اعضای شورای شهر یاسوج آن نیروها به محمدعلی جاوید تحمیل شد.

این گزارش تصریح می‌کند، شهردار یاسوج با حمایت سایر اعضای شورای شهر یاسوج دست به این کار زده است.

در گذشته اعضای گروه پنج شورای شهر یاسوج انتصاب این نیروها را در پست معاونت خلاف قانون عنوان کردند تا اینکه امروز جاوید شهردار یاسوج تصمیم به رعایت قانون گرفته است.

معاونت فنی، معاون شهرسازی، معاون خدمات شهری، معاون اداری و مالی  از معاونت‌های شهرداری یاسوج هستند که به ترتیب آقایان رضایی، رمضانی، افراشته و حسینی این مسئولیت‌ها را بر عهده داشتند.

گفته می‌شود هیچ کدام از این نیروها کارمند رسمی یا پیمانی نبودند

ورود معاونت امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این قضیه بی تاثیر نبوده است، این گزارش تاکید می‌کند، پژمان نیک‌اقبالی چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به شهردار یاسوج از غیرقانونی بودن افراد ذکر شده در پست‌های معاونت شهرداری یاسوج سخن گفت.

نیک‌‌اقبالی همچنین در این نامه آورده است؛ افرادی که کارمند رسمی یا پیمانی نیستند، نمی‌توانند در پست‌های کلیدی مسئولیت بر عهده بگیرند.

لازم به ذکر است یکی از این افراد شغل آزاد داشت که با اصرار و پافشاری برخی از اعضای شورای شهر یاسوج در یکی از این معاونت‌ها قرار گرفت و شهردار یاسوج هم تسلیم خواسته‌های غیرقانونی آن افراد شد./کبنا



تاریخ انتشار : 30 مهر 1393 17:57



» اخبار مرتبط:

  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • آتش‌سوزی مهیب در بازار عمده‌فروشان یاسوج + تصاویر
  • از افشاگری تا استیضاح شهردار یاسوج / درجلسه شورای شهر چه گذشت!
  • مطالبات کارگران شهرداری و بهانه ‌مسئولان شهری یاسوج
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام