مشروح اخبار


» نتایج زنده دیدارهای هفته دوازدهم /استقلال مساوی کرد ،سپاهان باخت



يکي از حساس‌ترين بازي هاي امروز ليگ‌برتر فوتبال ايران در ورزشگاه مملو از تماشاچي ثامن مشهد بين پديده و استقلال برگزار  شد.


يکي از حساس‌ترين بازي هاي امروز ليگ‌برتر فوتبال ايران در ورزشگاه مملو از تماشاچي ثامن مشهد بين پديده و استقلال برگزار مي‌ شود.

گل زودهنگام سجاد شهباززاده در دقیقه 3 استقلال را در موقعیت برتری نسبت به میزبان قرار داد. میزبانی که به هیچ عنوان انتظار نداشت اینقدر زود مقابل استقلال تسلیم شود.
پدیده با وجود این گل خورده بلافاصله پس از سوت داور نبض بازی را با پاس های کوتاه و حرکات ترکیبی در دست گرفت و موفق شد دو، سه موقعیت خوب روی دروازه استقلال ایجاد کند که در یکی از صحنه ها علیرضا مرزبان عقیده داشت داور پنالتی روی مهاجم تیمش را ندیده است. فشار پدیده در دقیقه 40 به پایان رسید و دو تیم بدون خلق موقعیت در دقایق پایانی به رختکن رفتند تا برای نیمه دوم آماده یک 45 دقیقه هیجانی و تماشایی باشند.
استقبال خوب از این مسابقه، جو بازی را منحصر به فرد کرده است و پدیده باید از این فرصت کم نظیر استفاده کند. در عین حال استقلال هم که با تجربه بازیکنانش سعی در کنترل بازی دارد، به دنبال کسب سه امتیاز است.

لحظات حساس :
دقیقه 4: استقلال می‌توانست گل دوم را هم بزند و توپ ارسالی خسرو حیدری در محوطه شش قدم به سجاد شهباززاده رسید که در این صحنه مهاجم آبی‌پوشان نتوانست از فرصت استفاده کند.
دقیقه 16: مسابقه امیر حسین صادقی پشت محوطه جریمه روی رضا عنایتی مرتکب خطا شد همین خطا باعث اعتراض شدید مرزبان سرمربی پدیده به داور شد. او و بازیکنان پدیده معتقد بودند که داور باید صادقی را از میدان اخراج می‌کرده است.
دقیقه 20: مسابقه حرکت کیوان امرایی و ارسال او بر روی دروازه استقلال یک موقعیت گلزنی برای رضا عنایتی فراهم کرد.
دقیقه 25: سانتر یعقوب کریمی روی دروازه پدیده با ضربه امید ابراهیمی بازیکن استقلال همراه شد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 27: ضربه سر ایوانوویچ روی کرنر را محسن فروزان از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 28: ضربه مسعود نظرزاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف بیرون رفت.
دقیقه 34: خطا در گوشه چپ محوطه جریمه پدیده و ارسال کریمی که ضربه سر قاضی را روشنگر دفع کرد.
دقیقه 40: سانتر هافبک پدیده ای ها از سمت راست را روی خط شش قدم فروزان جمع کرد.
آغار نیمه دوم: جاسم کرار به دلیل مشکلاتی در پیراهنش از سوی داور به سمت نیمکت هدایت شد.
دقیقه 49: روی ارسال میلاد غریبی عنایتی صاحب فرصت شد که ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه فروزان خورد.
دقیقه ۵۱: ضربه سر عنایتی را در حالی که همه به هوای گل بلند شده بودند را امید ابراهیمی دفع کرد.
دقیقه ۵۵: جاسم کرار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که بازیکنی هم برای او مزاحمتی ایجاد نکرده بود با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه ۶۳: عنایتی برای دومین بار تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآورد.
چند اشتباه پیاپی در خط دفاعی استقلال فرصت را نصیب عنایتی کرد اما ضربه.زیبای این بازیکن با بدشانسی به تیرک استقلال خورد.
دقیقه ۶۴: پدیده ای ها از جناج چپ استقلال و جایی که میلاد غریبی از تیم مشهدی بارها با فرارهایش این تیم را صاحب موقعیت کرد ارسال کوتاهش را اینبار شاکری از شش قدم به بالای دروازه فروزان زد.
دقیقه ۷۶: پژمان نوری که دقایقی پیش با پاس زیبایش فخرالدینی را صاحب موقعیت کرده بود و این.بازیکن با خطای حریف متوقف شد. ضربه خطا را شماره هشت استقلالی ها با اختلاف به بیرون زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید

 

دردیگربازی راه آهن  یک گل از سپاهان پیشی گرفت

نیمه اول بازی حساس راه‌آهن ـ سپاهان با برتری راه آهنی ها به پایان رسید. آنها در دقیقه 34 با ضربه ایستگاهی زیبای حسین پور به گل برتری رسیدند و موفق شدند آن را تا پایان بازی حفظ کنند. البته سپاهان یک بار در این نیمه تیر دروازه راه‌آهن را لرزاند و بعد از گل حریف هم موقعیت هایی برای تساوی داشت اما موفق به گلزنی نشد. در نهایت  این بازی زیبا با برتری راه‌آهن به اتمام رسید.

این نتیجه تا دقیقه 61 همچنان حفظ شده است.

ملوان -نفت تهران بانتیجه 1-1به پایان رسید

این خبر درحال تکمیل شدن است....

 



تاریخ انتشار : 30 مهر 1393 21:02



» اخبار مرتبط:

  • نقش تیر دروازه در بازی‌های استقلال +آمار 10 ضربه به دیرک
  • سفره پدیده برای پرسپولیس نان داشت/میلاد در میلاد شکفت
  • رویای قهرمانی استقلال در آسیا بر باد رفت/ناراحتي هواداران از برخورد آندو
  • سرنوشت استقلال ایران به "آزادی" کشید
  • «من»‌ها بازهم باختند! /شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler