مشروح اخبار


» موفقیت کارمند شرکت گاز یاسوج در جشنواره مطالعات انرژی وزارت نفت



در این مسابقه نیز یک سری اطلاعات  در مورد مقدارتقاضای انرژی در یک دوره زمانی خاص داده شد که می بایست پیش بینی تقاضا در دوره پیش روی آن انجام می گرفت.

این کارمند شرکت گاز استان بیان کرد: امروزه اطلاعات درباره آنچه پیش خواهد آمد مبهم است و بی خبری از نتیجه تصمیمات و رویارویی با احتمالات مختلف، بهمراه محدودیت های زمانی و مالی و اطلاعاتی شرایط را برای تصمیم گیرنده دشوار کرده است...


کارشناس برنامه ریزی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر علمی در جشنواره بین المللی موسسه مطالعات انرژی وزارت نفت شد.     

به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، غلامحسین نیک بخت فارغ التحصیل مهندسی مکانیک و دانشجوی کارشناسی ارشد MBAدانشگاه تهران است.

وی در جشنواره بین المللی موسسه مطالعات انرژی وزارت نفت با عنوان پیش بینی سری های انرژی با رویکرد های مبتنی بر هوش محاسباتی مقام ششم را به خود اختصاص داد.

نیکبخت بعدازظهر یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این فراخوان با هدف رسیدن به چشم انداز بلند مدت از شاخص های انرژی در پایان سال گذشته در سطح بین المللی برگزارشد.

وی با بیان اینکه تنها عضو مجموعه وزارت نفت است که در رنکینگ نهایی قرار گرفته است، بیان داشت: این مسابقه بین المللی موسسه مطالعات انرژی وزارت نفت در زمستان گذشته و به منظور افزایش مهارت کارشناسان در پیش بینی تقاضا و مصرف انرژی برگزار شد.

نیکبخت افزود: ارزشیابی روشهای مبتنی بر تکنیک هوش محاسباتی برای پیش بینی شاخص های بلند مدت انرژی و نیز پی بردن به میزان دقت و توانایی پیش بینی سری های زمانی انرژی در دوره های گوناگون از جمله اهداف فراخوان است.

وی تصریح کرد: در این مسابقه نیز یک سری اطلاعات  در مورد مقدارتقاضای انرژی در یک دوره زمانی خاص داده شد که می بایست پیش بینی تقاضا در دوره پیش روی آن انجام می گرفت.

این کارمند شرکت گاز استان بیان کرد: امروزه اطلاعات درباره آنچه پیش خواهد آمد مبهم است و بی خبری از نتیجه تصمیمات و رویارویی با احتمالات مختلف، بهمراه محدودیت های زمانی و مالی و اطلاعاتی شرایط را برای تصمیم گیرنده دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه وقوف به آنچه که رخ خواهد داد بسیار سخت و توام با احتمالات است، گفت: جوهر اصلی مدیریت، تصمیم گیری است وتوان تصمیم گیری درست یک مهارت مدیریتی است که به افزایش توانمندی های شرکت در رقابت با سایر شرکت ها می انجامد.



تاریخ انتشار : 5 تیر 1391 04:32



» اخبار مرتبط:

  • پایان تلخ خودسوزی کارمندگچسارنی در جلوی وزارت نفت
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • ارزان فروشی نفت به‌خارجی‌ها تکذیب شد
  • هکرها به وب سایت سازمان انرژی اتمی حمله کردند
  • وزیر نفت درگچساران : برنامه ريزي براي بومي سازي 100 درصد صنعت نفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler