مشروح اخبار


» شاهرودی نامزد ریاست خبرگان است/ هاشمی تمایلی ندارد



 با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان در زمستان آینده، آیت الله هاشمی شاهرودی را از گزینه‌های احتمالی ریاست این نهاد دانست و گفت:


سید احمد خاتمی، با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان در زمستان آینده، آیت الله هاشمی شاهرودی را از گزینه‌های احتمالی ریاست این نهاد دانست و گفت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقای هاشمی رفسنجانی تمایلی به نامزدی برای ریاست خبرگان ندارد

به گزارش راک نیوز ؛ خاتمی خاطرنشان کرد،معلوم نیست، تا ایام انتخابات چه كسانی خود را كاندیدا می كنند. الان چند تا اسم سر زبان ها هست، یكی آیت الله هاشمی شاهرودی كه الان نایب رئیس اول مجلس خبرگان است، یكی آیت الله یزدی است كه الان نایب رییس دوم است و دیگری آیت الله جنتی كه الان دبیر فقهای شورای نگهبان است. یكی هم آیت الله موحدی كرمانی است كه الان امام جمعه موقت تهران است.

ایشان در ادامه افزود: شبكه های بیگانه اسم مرا هم ذكر كرده اند و البته من می‌بینم كه این كار مغرضانه است و به صراحت اعلام می كنم که خودم را در شان ریاست خبرگان نمی بینم و مطلقا خودم را كاندیدا نخواهم كرد و بعید می دانم كه با وجود چهره هایی كه همه برای این جایگاه شایستگی دارند، این را از من بخواهند.

آیت الله خاتمی در ادامه تصریح کرد: آن طور كه من خبر دارم جناب آقای هاشمی رفسنجانی در برخی جلسات گفته اند كه تمایلی به ریاست ندارند، الان نیز در فضای عمومی خبرگان اسم ایشان مطرح نیست، اما سیاستمداران ما هر لحظه ممکن است تصمیم جدیدی بگیرند و اگر ایشان هم تصمیمی بگیرد، می شود یكی از كاندیداها و مجلس خبرگان رهبری مانند بقیه برای ایشان تصمیم می گیرد.



تاریخ انتشار : 5 آبان 1393, 02:16



» اخبار مرتبط:

  • دسته گل وقاب عکس به جای آیت الله ملک حسینی
  • احتمال ریاست دوباره هاشمی بر مجلس خبرگان
  • الگوی دولت هاشمی غرب بود نه امام/ مردم با حرف های آقای هاشمی ملتهب نمی‌شوند
  • چندنفراز نمایندگان خبرگان رهبری با شرط "کهولت سن"درانتخابات آینده رد صلاحیت میشوند ؟
  • مهدوی‌کنی، روحانی را به شام دعوت‌کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟