مشروح اخبار


» نتایج مسابقات کشوری بنیاد مسکن و2پیروزی برای کهگیلویه وبویراحمد



طی روز نخست برگزاری این مسابقات تیم هرمزگان با نتیجه پنج بر یک از خراسان رضوی پیشی گرفت و آذربایجان شرقی با نتیجه هشت بر یک گیلان را پشت سر گذاشت.

در ادامه این رقابت‌ها تیم کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه


به گزارش راک نیوز از شیراز ، طی روز نخست برگزاری این مسابقات تیم هرمزگان با نتیجه پنج بر یک از خراسان رضوی پیشی گرفت و آذربایجان شرقی با نتیجه هشت بر یک گیلان را پشت سر گذاشت.

در ادامه این رقابت‌ها تیم کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه شش بر دو از تیم چهارمحال بختیاری جلو افتاد و تیم فارس 6 بر یک سیستان و بلوچستان را پشت سر گذاشت.

همچنین تیم خوزستان با نتیجه شش بر صفر از گلستان عبور کرد و تیم اردبیل در مقابل تیم تهران با نتیجه پر گل 9 بر دو به پیروزی رسید.

نخستین روز مسابقات فوتسال بنیاد مسکن با دیدار دو تیم قم و همدان ادامه یافت که در ادامه تیم قم با نتیجه پنج بر صفر از سد همدان گذشت.

دیدار دو تیم اصفهان و بوشهر با نتیجه مساوی هفت – هفت نخستین روز مسابقات را به پایان رساندند.

در دومین روز برگزاری این رقابت‌ها تیم خراسان رضوی با نتیجه چهار بر صفر از آذربایجان شرقی پیشی گرفت و تیم هرمزگان با نتیجه هفت بر یک از سد گیلان گذشت.

تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با نتیجه سه بر صفر در مقابل سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.

در ادامه این رقابت‌ها تیم فارس با نتیجه چهار بر صفر چهارمحال و بختیاری را از مقابل خود برداشت و دو تیم تهران و گلستان نیز به نفع تهران به نتیجه یک بر صفر رضایت دادند.

تیم‌های خوزستان و اردبیل در دومین روز رقابت‌ها به‌تساوی سه – سه رسیدند و اصفهان با هفت گل زده و دو گل خورده همدان را بدرقه کرد.

تیم‌های قم و بوشهر نیز به نفع تیم قم در دومین روز دیدارها به نتیجه هفت بر دو رسیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس سطح برگزاری مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: این استان تمام امکانات لازم برای میزبانی مسابقات را فراهم کرد و به لطف اللهی بازیکنان در شرایط خوب به میدان رفته‌اند.

مهندس سید علی نقی لقمانی اضافه کرد: ورزش در بنیاد مسکن اکنون به یک ضرورت تبدیل‌شده و تداوم فعالیت‌های ورزشی موجب تقویت روحیه و آمادگی نیروها برای انجام فعالیت‌های امدادی و عمرانی در شرایط ویژه می‌شود.

مدیرکل تربیت‌بدنی استان فارس نیز در آیین گشایش این دوره از مسابقات گفت: بنیاد مسکن در ارائه فعالیت‌های ورزشی و پرداختن به آمادگی جسمی همکاران عزمی جزم و اراده‌ای قوی دارد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتسال بنیاد مسکن کشور روز شنبه به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و با حضور ورزشکارانی از 16 استان کشور در اردوگاه آیت‌الله ربانی شیرازی آغاز شد.

در این رقابت‌ها که به مدت پنج روز ادامه دارد ورزشکارانی از استان‌های، خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، هرمزگان و همدان شرکت دارند.

 



تاریخ انتشار : 27 آبان 1393 02:53



» اخبار مرتبط:

  • حریفان شهرداری یاسوج در لیگ دسته 2 کشورمشخص شد
  • لیگ دو کشورقرعه کشی شد/حریفان شهرداری یاسوج مشخص شدند
  • اولین خوش شانسی برای نماینده کهگیلویه وبویراحمد درجام حذفی
  • کهگیلویه وبویراحمد استانی که یک صرافی هم ندارد!
  • تیم فوتسال بانوان روستایی وعشایری کهگیلویه وبویراحمد قهرمان کشورشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler