مشروح اخبار


» حرکت غیراخلاقی دانپزشک قلابی با زن جوان دربندرعباس!



آبان ماه امسال زني جوان به مراجعه كرد و از كلاهبرداري مردي كه خود را دندانپزشكي متبحر مي‌ناميد پرده برداشت.


آبان ماه امسال زني جوان به مراجعه كرد و از كلاهبرداري مردي كه خود را دندانپزشكي متبحر مي‌ناميد پرده برداشت.

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛ اظهارات شاكي نشان مي‌داد متهم پس از مدتي با طعمه‌هاي خود طرح دوستي مي‌ريزد و با دادن پيشنهاد ازدواج، اقدام به اخاذي ميليوني از آنها مي‌كند. به اين ترتيب و به دليل حساسيت موضوع به سرعت تيمي از ماموران رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند كه درجريان آن مشخص شد متهم پيش از اين و با ترفندي مشابه اقدام به اغفال زنان ديگري نيز كرده و مبالغ هنگفتي از آنها اخاذي كرده است.

سرهنگ سيد حسين اصلحي، رييس پليس آگاهي استان هرمزگان در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: به دنبال شكايت زني جوان مبني بر كلاهبرداري از او از سوي مردي ميان‌سال در كلينيك دندانپزشكي خود در بندرعباس، ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.به گفته اين مقام انتظامي، شاكي در توضيح نحوه كلاهبرداري از خود بيان كرده بود كه متهم پرونده در ابتدا خود را به عنوان دندانپزشك به او معرفي مي‌كند و با توجه به اطلاعات خوبي كه در اين زمينه داشت باعث شد تا هيچ شكي در دل او باقي نماند. اما اين پايان نقشه كلاهبردار حرفه‌يي نبود چرا كه او بعد از مدتي با دادن وعده ازدواج، زن جوان را اغفال و در دو مرحله مبلغ ١٠ميليون تومان از او اخاذي مي‌كند و پس از آن متواري مي‌شود.

همزمان در جريان تحقيقات، پليس موفق به تشخيص هويت متهم شد كه به اين ترتيب پرونده در مسير شناسايي مخفيگاه او قرار گرفت. به گفته سرهنگ اصلحي، پس از تشخيص هويت متهم به سرعت ردزني از او در دستور كار قرار گرفت كه در جريان آن مشخص شد كلاهبردار فراري در يكي از محله‌هاي تبريز مخفي شده است.

اين در حالي بود كه بررسي‌هاي ماموران ثابت مي‌كرد، متهم سابقه كلاهبرداري داشته و به دليل ارتكاب به چندين فقره اخاذي به شيوه مشابه، تحت تعقيب پليس قرار دارد. با اطلاعات به دست آمده پرونده به پايان خود نزديك مي‌شد.

سرهنگ اصلحي در تشريح روند شناسايي مخفيگاه متهم و دستگيري او گفت: ماموران با تحقيقات پليسي و ردزني‌هاي گسترده سرانجام مخفيگاه اغفالگر زنان را در شهرستان تبريز شناسايي و پس از كسب مجوز از مراجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه او را دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كردند. به گفته اين مقام انتظامي، متهم در جريان بازجويي‌ها منكر هرگونه كلاهبرداري و اخاذي از طعمه‌هاي خود شد اما زماني كه با مدارك پليسي و مالباختگان مواجه شد لب به سخن گشود و به بزه انتسابي اعتراف كرد.به اين ترتيب و با تكميل جزييات پرونده، متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.



تاریخ انتشار : 4 آذر 1393 11:19



» اخبار مرتبط:

  • قتل غم‌ انگيز يک جوان در مراسم عروسي
  • دستگيري کلاهبردار حرفه اي با دو ميليارد چک برگشتي در ..
  • مردی که به 30 زن قول ازدواج داده بود /نیت اخاذی
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • آرد با بوی خون/دعوا بر سرسهميه آرد،قتل مرد 50ساله
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام