مشروح اخبار


» وجود مشاور حقوقی در کنار مدیران ضروری است



سید محمد احمدی، یکشنبه در نخستین جلسه شورای حقوقی استان در شیراز، هدف از تشکیل شورای حقوقی استان فارس را رفع مشکلات و مسایل مهم استان برشمرد و افزود: برای


استاندار فارس، بسیاری از مشکلات موجود در دستگاههای اجرایی را ناشی از بی توجهی به مسایل حقوقی دانست و گفت: وجود مشاور حقوقی در کنار مدیران برای کاهش این مشکلات ضروری است.

به گزارش راک نیوز ازشیراز  ، سید محمد احمدی، یکشنبه در نخستین جلسه شورای حقوقی استان در شیراز، هدف از تشکیل شورای حقوقی استان فارس را رفع مشکلات و مسایل مهم استان برشمرد و افزود: برای برون رفت از برخی مشکلات موجود که ممکن است در مقاطعی دستگاه های اجرایی را فلج می کند، باید از این شورا مشورت گرفته شود.

وی ادامه داد: واحدهای حقوقی دستگاه های اجرایی باید فعال و تقویت شوند و این شورا نیز کار نظارت عالیه را برعهده خواهد داشت.

استاندار فارس، درباره نقش استانداری فارس در رسیدگی به دعاوی دستگاه های اجرایی هم گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در واحد حقوقی استانداری، دعاوی دستگاه های اجرایی به مراجع قضایی ارجاع داده نمی شود و پرونده ها در این واحد بررسی و مختومه می شود که استان فارس توانسته در این زمینه رتبه برتر کشور از کسب کند.

احمدی خواستار استفاده از ظرفیت دانشجویان و استادان رشته حقوق شد و اضافه کرد: ارتباط دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها باید ارتباطی دائم و معنا دار باشد.

او گفت: برگزاری سمینارها و نشست های تخصصی با حضور استادان مجرب و کارشناسان حقوقی در شهرستان ها هم می تواند به کاهش مشکلات دستگاه های اجرایی کمک کند.

استاندار فارس افزود: فارس از ظرفیت های بالایی در این زمینه برخوردار است و انتظار می رود که این استان نقش تاثیرگذاری در کشور داشته باشد.

وی اظهار کرد: عرصه کار بسیار وسیع است و شورای حقوقی باید با ترسیم و تشکیل یک ساختار مشخص و ارائه راهکارهای عملی و کاربردی در کنار مجموعه مدیریتی استان فارس فعالیت کند.ایرنا



تاریخ انتشار : 10 آذر 1393 11:11



» اخبار مرتبط:

  • اولتیماتوم استاندارفارس به مدیران
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای ...
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • درخواست نماینده شیراز از استاندارفارس برای عزل مدیران کل و...
  • کشف معدن طلا در فارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام