مشروح اخبار


» سوء تفاهم دلیل لغو کنسرت کویتی پور!



مدیر روابط عمومی کنسرت کویتی پور با تایید خبر لغو کنسرت این خواننده مدعی شد که علت اصلی ، اصرار کویتی پور مبنی بر اجرای برنامه بدون حمایت ارگان یا نهادی خاص بوده است .


مدیر روابط عمومی کنسرت کویتی پور با تایید خبر لغو کنسرت این خواننده مدعی شد که علت اصلی ، اصرار کویتی پور مبنی بر اجرای برنامه بدون حمایت ارگان یا نهادی خاص بوده است .

به گزارش راک نیوز ؛ بهمن بابازاده گفت: طی چند روز اخیر به دلیل اتفاقات و سوء تفاهم هایی که برای برگزاری کنسرت غلام کویتی پور پیش آمد این هنرمند خواننده درخواست لغو این کنسرت را تا برطرف شدن این سوء تفاهم ها را داشت .

وی ادامه داد: حقیقت امراین است که برخی مراکز درخواست داشتند تا این کنسرت که نخستین کنسرت این خواننده و مداح بزرگ و شناخته شده کشور است با حمایت آنها اجرا شود، اما آقای کویتی پور مخالف این مساله بود و تاکید داشت در نخستین کنسرت خود نمی خواهد تا آرم و لوگوی نهاد و سازمانی روی پوستر به عنوان حامی ثبت شود.

مدیر روابط عمومی کنسرت کویتی پور خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه پیش از این اغلب اجراهای وی به دعوت نهادها و سازمان ها صورت می گرفت ، کویتی پور تصمیم گرفت تا در اجرای نخستین کنسرت خود به شکل کاملا مستقل و بدون حمایت نهادها و سازمان های دولتی عمل کند و بر این اصل هم اصرار داشت.

وی از برطرف شدن این مسائل و حاشیه ها طی چند روز آتی در خلال گفت و گو ها و نشست های متعدد خبر داد و تاکید کرد: بدون شک در آینده نزدیک شاهد برگزاری نخستین کنسرت آقای غلام کویتی پور در تهران خواهیم بود.

کویتی پور 17 آذرماه در نشستی درباره برگزاری کنسرتش گفته بود: ترجیح می دهم قطعاتی را که قرار است در این کنسرت اجرا شود، پنهان کنم. به هر حال قطعاتی داریم که تعدادی از آن ها را اهالی موسیقی نشنیده اند و فکر می کنم اگر قطعات غیرمنتظره باشد، اجرا جذاب تر است. می خواهم برای انرژی شخصی ام روی صحنه بروم که حداقل 37 سال گذشته را از ذهنم پاک کنم.

پیش از این، یک بار دیگر نیز کنسرت این مداح قدیمی در برج میلاد لغو شده بود. قرار بود کویتی پور در قالب برنامه «خیمه ها و نجواها» 13 و 14 آذرماه در سالن همایش های برج میلاد برنامه داشته باشد که آن کنسرت نیز برگزار نشد.

آلبوم های «غریبانه 1 و 2» و «خاموش» آثاری هستند که در این سال ها با صدای این هنرمند منتشر و روانه بازار شده اند. این در حالی است که غلام کویتی پور پس از انتشار غیرقانونی نسخه ماکت آلبوم «غریبانه 2» توسط تهیه کننده آلبوم، با اعتراض و شکایت رسمی توانست مانع ادامه توزیع آن اثر در کشور شود./irna



تاریخ انتشار : 26 آذر 1393 21:22



» اخبار مرتبط:

  • بهنام صفوی با "سوء‌تفاهم" به شیراز آمد +عکس
  • لغو کنسرت «مازیار فلاحی» پیش از آغاز+عکس
  • تنش در کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد/حضور سیاسیون باعث...
  • کنسرت سالار عقیلی حاشیه‌دار شد
  • تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler