مشروح اخبار


» وزیر نفت درگچساران : برنامه ريزي براي بومي سازي 100 درصد صنعت نفت



وزیر نفت با تاکید بر اجرای برنامه توسعه همه میدان های نفت و گاز کشور با توان داخلی گفت: امسال پایه بودجه وزارت نفت برای دستیابی به این هدف افزایش یافته است و در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت...

وزیر نفت با تاکید بر اجرای برنامه توسعه همه میدان های نفت و گاز کشور با توان داخلی گفت: امسال پایه بودجه وزارت نفت برای دستیابی به این هدف افزایش یافته است و در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش راک نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، رستم قاسمی در نشستی با حضور مدیران شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز گچساران اجرای پروژه های مرتبط با حفظ و نگهداشت توان تولید نفت در گچساران را بررسی کرد.
در این نشست که در ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، آقای قاسمی گفت:‌ نفت منبع درآمد و زیربنای اقتصاد کشور است و حفظ و افزایش توان تولید آن اولویت صنعت نفت است.
وی با اشاره به نقش نیروی انسانی به عنوان سرمایه صنعت نفت افزود:‌ دستور تهیه بسته جامع خدمات نیروی انسانی داده شده است تا کارکنانی که در شرایط سخت عملیاتی فعالیت می کنند از خدمات رفاهی مناسب برخوردار شوند.
قاسمی با تاکید بر تامین نیازهای صنعت نفت از منابع داخلی اظهار داشت : در کشور برای خودکفایی کامل تجهیزات صنعت نفت کمبودی وجود ندارد و برنامه ریزی مدونی برای بومی سازی 100 درصد این صنعت در کوتاه ترین زمان تدوین شده است.
وزیر نفت ، توسعه میدان های مشترک را برنامه مهم وزارت نفت خواند و افزود:‌ تا پایان امسال تکلیف تمامی میدان های خشکی و دریایی مشترک مشخص می شود.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گزارشی از فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ارائه داد.
هرمز قلاوند گفت:‌ حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران دارای 15 میدان نفتی است و میدان گچساران به عنوان یکی از 5 میدان بزرگ جهان در این منطقه قرار دارد.
وی افزود:‌ این شرکت 10 کارخانه بهره برداری، 5 واحد نمکزدایی و 3 مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع دارد.

غلامرضا پاکدل، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد تولید این شرکت در سال گذشته گفت:‌ ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز از منابع داخلی، شناسایی سازندگان، استقرار سیستم های مدیریتی و توجه به محیط زیست از دستاوردهای این شرکت به شمار می آید.



تاریخ انتشار : 10 تیر 1391 19:10



» اخبار مرتبط:

  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند
  • ساختمان HSE شرکت نفت گچساران به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح کارخانه نمکزدايي بينَک در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler