مشروح اخبار


» کارنشدنی !!/ نیاز پتروشیمی‌های دهدشت و گچساران ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که تکلیف پالایشگاه بید بلند مشخص نشود پتروشیمی های در دست اجرای این استان باید در بلاتکلیفی باشند.

دیودیده با اشاره به اینکه بید بلند 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد:


داریوش دیودیده  در یاسوج، اظهار داشت: تامین اعتبار طرح های بزرگ صنعتی کهگیلویه و‌ بویراحمد به دلیل محرومیت منطقه نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ نیمه دولتی نظیر بنیاد کوثر و برکت است.

به گزارش راک نیوز ؛ وی با اشاره به اینکه روند اجرای پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت منتظر تعیین تکلیف خوراک هستند، افزود: خوراک پتروشمی گچساران از بیدبلند و خوراک پتروشیمی دهدشت باید از پتروشیمی گچساران تامین شود.

به دلیل بلاتکلیفی پالایشگاه بیدبلند پتروشیمی‌های این استان نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برند که انتظار می‌رود مسئولان متولی در این زمینه بویژه وزارت صنعت چاره اندیشی کنند تا شاهد افزایش هزینه تمام شده نباشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که تکلیف پالایشگاه بید بلند مشخص نشود پتروشیمی های در دست اجرای این استان باید در بلاتکلیفی باشند.

دیودیده با اشاره به اینکه بید بلند 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: بحث تامین خوراک پتروشیمی‌های استان از بیدبلند توسط مجموعه های مختلف در دست پیگیری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جواب دهد.

وی تصریح کرد: پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت به ترتیب 30 و 6 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت راه‌اندازی برای 250 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کنند و باید برای آنها 3 هزار میلیارد تومان هزینه شود.

دیودیده ابراز کرد: رونق بیشتر تولیدات صنعتی و معدنی در مناطق کمتر توسعه یافته همچون کهگیلویه وبویراحمد نیازمند اهتمام و توجه جدی دولت است.

 وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های بی نظیر این استان در تولیدات معدنی نیازمند اجرای طرح مطالعاتی جامع برای شناسایی معادن در این استان است.

دیودیده اعتبارات کنونی برای استفاده از همه ظرفیت‌های معدنی در استان را کم دانست و افزود: به همین دلیل نیاز است که از توان سرمایه‌گذار استفاده کرد اما شرط اصلی برای ورود سرمایه‌گذار به این بخش منوط به تکمیل زیرساخت‌های دسترسی به معادن اعم از جاده و آب و برق و سایر ملزومات است.



تاریخ انتشار : 28 دی 1393 12:11



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری:سرمایه گذار کارخانه سیمان سپوی دهدشت 15میلیارد پول را برداشته ومتو ...
  • آیادستور وزیرنفت شامل تأمین لوله خط لوله اتیلن دهدشت میشود!
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • غیر فعال بودن پالایشگاه بید بلند عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران را کند کرد
  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler