مشروح اخبار


» دکتر اعتماد سرپرست جدید شبکه دامپزشکی پاسارگاد



  در مراسمی با حضور سید جواد هاشمی فرماندار پاسارگاد و دکتررضائیان مدیرکل دامپزشکی استان فارس ،مراسم تودیع و معارفه سرپرست دامپزشکی این شهرستان برگزار شد ....

  مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.به گزارش راک نیوز به  نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاسارگاد : در مراسمی با حضور سید جواد هاشمی فرماندار پاسارگاد و دکتررضائیان مدیرکل دامپزشکی استان فارس ،مراسم تودیع و معارفه سرپرست دامپزشکی این شهرستان برگزار شد.

سید جواد هاشمی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: شهرستان پاسارگاد دارای پتانسیلها ی بسیار مطلوبی در زمینه دامداری و دامپروری است که یکی از آنها وجود جنگلها و مراتع     می باشد که 70درصد از مساحت این شهرستان را تشکیل می دهد.

هاشمی در ادامه افزود: بحمداله خدمات زیربنایی خوبی توسط دولت در این شهرستان انجام شده که موجبات تشویق سرمایه گذاران فراهم گردیده تا جایی که هم اکنون ،  20 واحد گاوداری  شیری با تولید روزانه 25 تن شیر ، وجود 8 واحد مرغداری صنعتی درکنار 150 هزار راس دام در کنار دامداری های سنتی و عشایری  به فعالیت مشغول می باشند .

وی در ادامه  بیان داشت: در بدو  ورود  اینجانب به پاسارگاد : این شهرستان فاقد ماشین حمل گوشت بود که  این مشکل نیز با پیگیری های بعمل آمده مرتفع گردید .

فرماندار پاسارگاد در ادامه ضمن مهم دانستن بحث فرهنگ سازی در زمینه نگهداری و کشتار بهداشتی دام افزود: شبکه دامپزشکی می بایست با برگزاری کلاسهای آموزشی در سطح شهرستان ، دامداران و قصابان را با  اصول کشتار بهداشتی دام و همچنین راههای مقابله با  بیمارهای مشترک بین دام و انسان آشنا نماید.

در پایان ضمن معرفی دکتر اعتماد به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی پاسارگاد از خدمات چندین ساله  معتضدیان تقدیر بعمل آمد



تاریخ انتشار : 11 تیر 1391 22:02



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح دو طرح کشاورزی و یک بوستان در شهرستان پاسارگاد
  • افتتاح و کلنگ زنی 23 پروژه ، هفته دولت در شهرستان پاسارگاد
  • 55 شهید ،سند پایبندی عشایر به انقلاب اسلامی است
  • در خدمات رسانی همت بیشتری داشته باشند .
  • تودیع و معارفه رئیس میراث فرهنگی شهرستان پاسارگاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام