مشروح اخبار


» جوان ترین زن بیوه در تهران چند سال دارد!!؟/ازدواج یک شوخی نیست!



روزهای اولی که یک زوج عاشق با هم آشنا می شوند، فکر می کنند که شریک زندگی شان را پیدا کرده اند. به قدری عشق و هیجان شروع زندگی مشترک در آنها زیاد می شود که خودشان را خوشبخت ترین زوج روی جهان تصور می کنند. در اوایل هیچ گونه بی احترامی ای به همدیگر نمی کنند و تا می توانند به خواسته شریک زندگی شان توجه می کنند.

صد در صد دو نفر که هر کدام از یک خانواده و یک فرهنگ بزرگ شده اند تفاوت ها متعددی با هم نیز دارند، تفاوت هایی که بعضی از آنها بروز داده نمی شود و آن دسته از تفاوت هایی را هم که بروز می دهند شخص مقابل آنها را می پذیرد و نقدشان هم نمی کند. اما چه اتفاقی می افتد وقتی سال های اول زندگی را پشت سر می گذارند این تفاوت ها موجب بحث، اختلاف و دعوا بین آنها می شود؟ چه اتفاقی می افتد که بعد از گذشت سال ها حرمت ها از بین می رود و به خواسته هم دیگر احترام نمی گذارند؟آن ‌طور که آخرین بررسی‌ها نشان می ‌دهد هر ساعت 18 طلاق در کشور ثبت می‌شود! این آمار بالا نشانگر این است که در کشور ما یک ‌پنجم ازدواج‌ها به طلاق ختم می‌شود. این نسبت در برخی از شهرها به یک‌چهارم نیز می‌رسد!

منصور قمشه، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته با بیان این موضوع که سن طلاق در کشور کاهش یافته است، گفت: در برنامه پنجم توسعه کمیته امداد تاکید شده بود که 20 درصد از خانواده های تحت حمایت به مشکلات حقوقی‌شان رسیدگی و در کنار رویکردهای حمایتی مشکلات آنها برطرف شود.

قمشه با اشاره به آمار تحت پوشش کمیته امداد افزود: ‌4 میلیون و 200 هزار نفر به صورت مستقیم تحت حمایت کمیته امداد هستند و بالغ بر 3 میلیون نفر به صورت موردی از کمیته امداد خدمات حمایتی و قضایی دریافت می‌کنند و در حال حاضر 3 هزار و 400 وکیل فعال خیر به صورت رایگان با مجموعه امداد همکاری دارند که در این زمینه نیز کانون سردفتران نقش مهمی در ارائه مشاوره دارد.

به گزارش راک نیوز ؛ معاون حقوقی و امور مجلس کمیته عنوان کرد: در حال حاضر سن طلاق به شدت کاهش پیدا کرده است ما شاهد هستیم که کوچکترین زن بیوه در تهران 16 سال دارد.

 




تاریخ انتشار : 7 بهمن 1393 12:17



» اخبار مرتبط:

  • مردان کهگیلویه و بویراحمدی بیش از زنان می‌میرند/پایین‌ترین سن ازدواج دختران ...
  • توزیع پوشاک رایگان در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر ...
  • پرداخت وام‌های معوق خوداشتغالی به مددجویان گچسارانی
  • آماده باش اورژانس اجتماعی دهدشت در ایام نوروز
  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler