مشروح اخبار


» نتایج آزمایشات انجام گرفته نشان میدهد:شیرهای مصرفی مدرسه دخترانه شاهد گچساران آلوده بوده است



وی بازرسی و سرکشی بازرسان شبکه بهداشت و درمان به انبارهای توزیع شیر مدارس را از جمله اقدامات این شبکه عنوان کرد و افزود: در این خصوص بازرسی و سرکشی از انبار شیرهای مدارس در راستای بررسی آلودگی شیرها در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ؛ ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت پیگیری آزمایش شیرهای مصرفی دانش‌آموزان دخترانه شاهد این شهرستان که شائبه مسمومیت 14 دانش‌آموز گچسارانی را بر اثر مصرف شیر در افکار عمومی ایجاد کرده بود، اظهار کرد: بر اساس اعلام آزمایشگاه تعدادی از شیرهای مورد آزمایش قرار گرفته شده دچار آلودگی بوده است.

وی افزود: با انجام آزمایش‌های صورت گرفته بر تعدادی از شیرهای که به عنوان نمونه مورد آزمایش قرار گرفته بود، تعدادی از این شیرها آلوده اعلام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه ما چندین نمونه از شیرهای مصرفی را مورد آزمایش قرار داده‌ایم‌، گفت: همه شیرها آلودگی نداشته است و فقط تعدادی از شیرها که دچار ورم بوده آلودگی داشته است.

اسدپور تأکید کرد: این آزمایش‌ها  از پاکت شیرهای مصرف شده و شیرهای مصرف نشده صورت گرفته که در هشت نوبت آزمایش تنها یک نوبت مثبت نشان داده شده است.

وی بازرسی و سرکشی بازرسان شبکه بهداشت و درمان به انبارهای توزیع شیر مدارس را از جمله اقدامات این شبکه عنوان کرد و افزود: در این خصوص بازرسی و سرکشی از انبار شیرهای مدارس در راستای بررسی آلودگی شیرها در دستور کار قرار گرفته است.

اسدپور آگاهی‌بخش به دانش‌آموزان در خصوص علائم و نشانه‌های شیرهای فاسد و آلوده توسط آموزش و پرورش را اقدامی مهم و اساسی در راستای جلوگیری از بروز مسمومیت‌ دانش‌آموزان دانست.

این مسئول در بهداشت گچساران یادآور شد: طی مکاتبات صورت گرفته با آموزش و پرورش گچساران خواستار جمع‌آوری شیرهای باد کرده از سیستم توزیع شیرهای مدارس و دقت بیشتر در توزیع شیرها شده‌ایم.

اسدپور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در خصوص شیر مصرفی در مدارس توسط آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود.

 



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1393 13:35



» اخبار مرتبط:

  • مسمومیت 14نفر از دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد گچساران
  • پذیرش دانش‌آموز در مدارس شاهد دهدشت بدون در نظر گرفتن امتیاز
  • انجام ۲۵۰۰ نمونه‌گیری آزمایش خون ایدز و هپاتیت در گچساران
  • خاله خورزو بازی درعملکرد یک اداره دادفرماندارکهگیلویه را در آورد!
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler