مشروح اخبار


» رحیمی خبرداد:سفررئیس مجلس ومعاون رئیس جمهور به گچساران



وی با بیان اینکه اعتبار 59 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در گچساران 320 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: اعتبار 5 پروژه کلنگ‌زنی 180 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار گچساران از سفر معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد و افزود:


عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار داشت: دشمنان با هر ترفندی به دنبال این بوده که به اسلام و انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ؛ وی با بیان اینکه دشمنان هنوز از اقداماتی که انجام داده‌اند، درس عبرت نگرفته‌اند، افزود: مسلمانان در سطح جهان بیدار بوده و ملت ایران اسلامی تاکنون با تدبیر و رهبری‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار گچساران به ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: تاکنون ستاد دهه فجر شهرستان برای برنامه‌های دهه مبارک فجر جلسات بسیاری برگزار کرده و امسال برنامه‌های این دهه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

رحیمی خاطرنشان کرد: امسال در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان گچساران 59 پروژه افتتاح و 5 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار 59 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در گچساران 320 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: اعتبار 5 پروژه کلنگ‌زنی 180 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار گچساران از سفر معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد و افزود: معاون رئیس جمهور 23 بهمن ماه به این شهرستان سفر می‌کند.

رحیمی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده در روز 23 بهمن‌ماه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و هیئت همراه و استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در روز 14 اسفندماه برای حضور در یادواره شهدای کهگیلویه به گچساران نیز سفر می‌کند.



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1393 23:36



» اخبار مرتبط:

  • فرمانداری که هم توپش راحت به تور می نشیند ،هم کلنگش به زمین.!
  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های استان است
  • فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler