مشروح اخبار


» از افتتاح تاکلنگ زنی درسفر یکروزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد به باشت



طی مراسمی با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی ،حسینی فرماندارشهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اولین مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان باشت کلنگ‌زنی شد


طی مراسمی با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی ،حسینی فرماندارشهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چندین پروژه افتتاح وکلنگ زنی گردید.

به گزارش راک نیوز از باشت ،  اولین مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان باشت کلنگ‌زنی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر مرتضوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون مجتمع قرآنی فرهنگی در شهرستان باشت وجود نداشته است احداث چنین مکان نورانی و ارزشمند به عنوان یک ضرورت در این شهرستان محسوب می‌شد.

 

براساس این گزارش ،دو پروژه مهم در این شهر به بهره‌برداری رسید که به گفته شهردار باشت این پروژه ها برخی از گره‌ها را باز می‌کند.

وی گفت: پروژه بازگشایی خیابان پاسداران باشت با اعتبارات 10 میلیارد ریالی به طول 400 متر و تعریض 12 متر و از محل اعتبارات ماده 180 انجام شد.

شهردار باشت گفت: همچنین امروز بهر‌ه‌برداری از بازارچه شهرداری باشت را با اعتبارات 120 میلیون تومانی داریم که اعتبارات آن از محل منابع داخلی شهرداری باشت است.

روز پرافتتاح درشهرستان باشت  باحضور مدیرعامل شرکت گاز استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری از گازرسانی به 6 روستای شهرستان باشت انجام شد.

 در این آیین، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر امسال با همه تنگناهای اعتبارات، گازرسانی به روستاها در استان به نحو مطلوبی صورت گرفت، اظهار کرد: در شهرستان باشت و به مدد حمایت‌های مسئولان استانی و کمک‌های نمایندگان مردم در مجلس، گازرسانی به این 6 روستا انجام شد.

وی گفت: امروز بهره‌برداری از گازرسانی به روستاهای امام‌ضامن، مله‌برفی، دره‌باشت، لیراب، تلخاب احمدزاده و اسلام‌آباد انجام شد.

ممتاز جهانگیری مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه مراسم افتتاح فاز اول پروژه روشنایی جاده بوستان به باشت از بهره‌برداری فاز 2 پروژه روشنایی جاده بوستان به باشت تا پایان سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به طول 6 کیلومتر در دو فاز و با اعتبار 10 میلیارد ریال بوده که سه کیلومتر از آن در قالب فاز نخست و با اعتبار 500 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن نیز تا پایان سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه به پروژه‌های در دست اجرای راه‌ و شهرسازی در باشت اشاره کرد و بیان کرد: تعداد کل این پروژه‌ها 13 مورد بوده که 11 مورد آن فعال، یک طرح قابل کلنگ‌زنی و یک نیز قابل افتتاح است.

 

 



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1393 12:09



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره آب و فاضلاب شهر باشت منصوب شد
  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • فاز نخست پروژه بزرگراه گچساران - بهبهان در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • روز پر افتتاح باشت/14 طرح عمرانی در باشت به بهره برداری رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler