مشروح اخبار


» در خدمات رسانی همت بیشتری داشته باشند .



شرکتهای تعاونی علاوه بر تلاش در جهت کسب منفعت مالی حلال ، در بحث خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه نیز همت بیشتری داشته باشند .

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاسارگاد : جلسه طرح ساماندهی تعاونی های بخش کشاورزی شهرستان پاسارگاد با حضور سید جواد هاشمی فرماندار ، مهندس شیبانی مدیرکل تعاون روستایی استان فارس و شرکتهای تعاونی روستایی این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار پاسارگاد با بیان اینکه شهرستان پاسارگاد یکی از شهرستانهای نمونه در بخش کشاورزی می باشد اظهار داشت : بحمداله با همکاری مسئولین استانی و تلاش شبانه روزی مدیران شهرستان خدمات خوبی به مردم عزیز ارائه شده است .

وی ضمن مطلوب دانستن خدمات تعاون روستایی شهرستان پاسارگاد افزود: تعاون روستایی در سال گذشته در خصوص خرید محصولات کشاورزی اقدامات خوبی را انجام داده است  و در سالجاری نیز انتظارمی رود با برنامه ریزی نسبت به خرید محصولات کشاورزی اقدام نمایند .

هاشمی ابراز داشت : کشاورز با زحمت و مشقت فراوان  محصولی را بدست می آورد و افرادی به عنوان واسطه در حق این قشر پرتلاش اجحاف می نمایند ، پس  شرکتهای تعاونی می بایست با صداقت و انصاف ، دست واسطه ها و دلالان  خرید محصولات کشاورزی را کوتاه کنند و خلاء بین تولید کننده و مصرف کننده را پر نمایند.

فرماندار پاسارگادبیان داشت : شرکتهای تعاونی علاوه بر تلاش در جهت کسب منفعت مالی حلال ، در بحث خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه نیز همت بیشتری داشته باشند .

مقام عالی دولت در شهرستان پاسارگاد در ادامه گفت: متاسفنه بعضی از کشاورزان با حرص و طمع برای کشت مجدد اقدام به آتش زدن کاه و کلش می نمایند که علاوه بر آسیب رساندن به اراضی کشاورزی و باعث آلودگی محیط زیست و تهدید سلامتی مردم می گردند که در این رابطه نیز جهاد کشاورزی می بایست با برگزاری کلاسهای آموزشی ، کشاورزان را با ضرر و زیان این اقدام آشنا نمایند



تاریخ انتشار : 13 تیر 1391 19:18



» اخبار مرتبط:

  • چالشهای بوجود آمده در طبیعت ،زندگی را به مخاطره می اندازد
  • در کمیته برنامه ریزی پاسارگاد چه گذشت
  • 55 شهید ،سند پایبندی عشایر به انقلاب اسلامی است
  • دکتر اعتماد سرپرست جدید شبکه دامپزشکی پاسارگاد
  • تودیع و معارفه رئیس میراث فرهنگی شهرستان پاسارگاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام