مشروح اخبار


» ضعف در زیر ساخت‌های IT و آزمایشگاهی از مشکلات عمده دانشگاه یاسوج است



سرپرست دانشگاه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه یاسوج در فضایی 80 هزار متر مربع در 54 هکتار و 20 هکتار در گچساران و چرام احداث شده که هم‌اکنون شش هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند


شاپور رمضانی عصر امروز در جمع خبرنگاران تعداد پروژه‌های عمرانی این دانشگاه که در ردیف بودجه ملی هستند را 5 پروژه دانست و  اظهار کرد: کتابخانه مرکزی، سالن آمفی تئاتر، مجتمع استخر، دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و خوابگاه‌های دانشجویی مجموعه این طرح‌های عمرانی هستند.

به گزارش راک نیوز ؛ سرپرست دانشگاه یاسوج عنوان کرد: تاکنون قریب به 140 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که کتابخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 700 نفر تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوابگاه دانشجویی دانشگاه یاسوج با زیربنای 3300 متر مربع و هزینه بیش از 2 میلیارد تومان اوایل تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تشریح کرد: دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست در زیر بنای 10 هزار و 800 متر مربع در حال حاضر از پیشرفت 65 درصدی برخوردار است که اوایل سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضانی بیان کرد: تاکنون 140 میلیارد ریال پول برای این پروژه‌ها هزینه شده و برای تکمیل و تجهیز و پایان کار این پروژه‌ها به 110 میلیارد ریال نیاز است.

سرپرست دانشگاه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه یاسوج در فضایی 80 هزار متر مربع در 54 هکتار و 20 هکتار در گچساران و چرام احداث شده که هم‌اکنون شش هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.

وی در پایان متذکر شد: نداشتن دسترسی کافی به منابع اطلاعاتی و ضعف در زیر ساخت‌های IT و آزمایشگاهی از مشکلات عمده دانشگاه یاسوج است که علی‌رغم وجود این مشکلات برون داد دانشگاه بالاتر از جایگاه دانشگاه است و در سال جاری 300 مقاله این دانشگاه در مجلات isi به چاپ رسیده است.



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1393 00:11



» اخبار مرتبط:

  • تکمیل زیرساخت‌های دانشکده‌های چرام و گچساران تا قبل از آغاز سال تحصیلی
  • کلنگ زنی3 پروژه عمرانی در فرودگاه شیراز
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • پردیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج در راه شیراز
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام