مشروح اخبار


» تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج



مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال خبر داد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال خبر داد.

زینب قربانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با کمک موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال تجهیز می‌شود و در اواخر ماه اسفند ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

فعال بودن انجمن و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجمن‌ها و کانون‌های کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: انجمن‌ها و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی سراسر استان فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان‌ها دارند، به طور مثال اجرای تئاتر، قصه‌گویی و نقد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان مرتب برگزار می‌شود.
قربانی تصریح کرد: این نوع فعالیت‌های هنری و فرهنگی با هدف تبلیغ کتاب و کتابخوانی انجام می‌گیرد.
این مسئول کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری، آشنایی کودکان با این فرهنگ از مهمترین دغدغه‌های مسئولان کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد است و این کار جزء با توسعه پایدار کتاب و کتابخوانی محقق نمی‌شود.
قربانی افزود: نقد کتاب با موضوعات انقلاب در دهه فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های انجمن‌ و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
وی در ادامه یادآور شد: با همکاری خیرین و مشارکت موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با اعتبار ۶۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تجهیز شد.
 به گزارش راک نیوز ؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از نمایندگی موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی در این استان افزود: این دومین کتابخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است که با همکاری خیرین و مشارکت موسسه قلم‌چی تجهیز شده‌اند.

افتتاح ۵ کتابخانه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
قربانی اضافه کرد: تا پایان سال ۹۳، پنج باب کتابخانه روستایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز و برای استفاده عموم افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به سهم نیم‌درصد شهرداری‌ها، گفت: مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و معاونین وی و شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه فرهنگی خوبی دارند و تاکنون همکاری‌های خوبی با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی به منظور توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته‌اند.
قربانی افزود: مشکلات روشنایی کتابخانه مرکزی با همکاری شهرداری یاسوج برطرف شد.



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1393 16:20



» اخبار مرتبط:

  • شهرداری سی‌سخت ورشکسته شد+علت ورشکستگی ومبلغ بدهی
  • یک خانم سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کلنگ‌زنی کتابخانه شهدای باباکلان و افتتاح کتابخانه روستای «ده‌جلیل» گچساران
  • خط ونشان استاندار برای یک مدیرکل/به جلسات راهش نمیدهم!
  • معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler