مشروح اخبار


» جلسه ای که هیچ یک از مسئولان ارشد استانی نبودند!/مدیرکل صداو سیمای فارس منصوب شد



نکته جالب توجه این تودیع و معارفه عدم حضور مسئولین ارشد فارس در مراسم بود به طوری که اعضای شورای تامین و امام جمعه شیراز هم نماینده های خود را به این مراسم فرستاده بودند و از نمایندگان مجلس تنها احمدرضا دستغیب حضور داشت.

محمدباقر کشفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است  در این مراسم اظهار داشت: پاسخگوی تمام امور مربوط به این 4 سال و نیم حضورم در مرکز صدا و سیمای استان هستم.


آئین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس با حضور معاون مجلس و امور سازمان‌های صدا و سیما پیش از ظهر امروز برگزار و «سید تقی سهرابی» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای فارس معرفی شد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛  نکته جالب توجه این تودیع و معارفه عدم حضور مسئولین ارشد فارس در مراسم بود به طوری که اعضای شورای تامین و امام جمعه شیراز هم نماینده های خود را به این مراسم فرستاده بودند و از نمایندگان مجلس تنها احمدرضا دستغیب حضور داشت.

محمدباقر کشفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است  در این مراسم اظهار داشت: پاسخگوی تمام امور مربوط به این 4 سال و نیم حضورم در مرکز صدا و سیمای استان هستم.

در این مراسم از زحمات محمدباقر کشفی تقدیر و حکم انتصاب سیدتقی سهرابی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان فارس تقدیم وی شد.

سهرابی که دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات است پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده ‌و سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها دارد.

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما ،معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تامین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق..

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما همکاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و دارد؛ مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است.وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده است که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (1376) به عنوان گوینده برتر و یزد (1383)  به عنوان مدیر خبر برتر در بین مراکز استان‌ها و برترین برترین‌های مدیران کل روابط عمومی کشور (1392)  اشاره کرد.

وی اهل استان لرستان میباشد.



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1393 00:44



» اخبار مرتبط:

  • سیدعبدالظریف هاشمی معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد شد
  • گزارش خبرنگار کهگیلویه ای برتر آسیا ،اقیانوسیه شد/"پسند" جهان پسند نوشت
  • مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • سرزمین چهارفصل به استقبال جشنواره فجرمیرود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler