مشروح اخبار


» میهمانان ویژه کهگیلویه وبویراحمد واردشهر شیراز شدند



 این  میهمانان گمنام که  از مناطق عملیاتی جزایر مجنون و زبیدات تفحص شده وارد شهرشیراز شدند.سردار خداداد  ابراهیمی در حاشیه مراسم استقبال یاد آورشد :میانگین سن آنها را 18 تا23 سال


پیکر 7  شهید گمنام دفاع مقدس در آئینی باشکوه وارد شیراز شدندکه 4 تن از این شهدا در شیراز و زرین دشت و 3 تن از آن‌ها برای تشییع و خاکسپاری به کهگیلویه و بویر احمد منتقل می‌شوند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛سردار خداداد ابراهیمی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، در حاشیه مراسم استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر هفت نفر از شهدای دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی جزایر مجنون و زبیدات تفحص شده وارد شیراز شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه بیشتر شهیدان تفحص شده در مناطق عملیاتی جزایر مجنون مربوط به استان فارس هستند، خاطرنشان کرد: شهیدان ما در این مناطق مأموریت دفاع از مرزهای کشور را برعهده داشتند.

ابراهیمی با بیان اینکه این شهیدان تازه تفحص شده بین سال‌های 1366 و 1367 به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: پیکر مطهر 4 تن از این شهیدان در استان فارس به خاک سپرده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر سه تن از شهیدان نیز سه‌شنبه دوازدهم اسفندماه به استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد منتقل می‌شود، بیان کرد: دوتن از این شهدای عزیز روز چهارشنبه سیزدهم اسفندماه در زرین‌دشت حاجی‌آباد در استان فارس و دوتن دیگر روز جمعه پانزدهم اسفندماه پس از مراسم نمازجمعه به سمت گلدشت معالی‌آباد تشییع و در گلدشت معالی‌آباد به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تأکید کرد: میانگین سن شهیدانی که امروز وارد شیراز شدند بین 18 تا 23 سال است

براساس گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج ؛پیکر شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه بردستان مردم شهید پروراستان کهگیلویه بدرقه خواهند شد.

گفتنی است  سپاه فتح استان روز ١٣ اسفند ماه میزبان یک شهید گمنام می باشد.

هم چنین مردم ولایت مدار شهر پاتاوه(شهرستان دنا)روز ١٣ اسفند ماه میزبان دوشهید گمنام می باشد.



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1393 12:45



» اخبار مرتبط:

  • تشییع پنج شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم استقبال از شهداي گمنام "بهمئی "در فرودگاه شهيد دستغيب شیراز
  • شهادت 2 جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها درد و رنج
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • تشييع پيکرپاک دوشهيدگمنام درياسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler