مشروح اخبار


» کریمی هم چنان فرماندارکهگیلویه باقی می ماند/شایعه ای که فوراتکذیب شد



با اعلام اینکه فرماندار کهگیلویه مورد تایید مجموعه ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد است تصریح کرد : سرپرست فرماندار کهگیلویه تا اعلام هر حکمی از سوی وزارت کشور با قدرت کار خود را انجام می دهد .

وی تاکید کرد : از دیدگاه استانداری استان آقای


کریمی آخرین فرماندار دولت تدبیر وامید است که مسئولیت فرمانداری شهرستان کهگیلویه رابر عهده گرفته .اگرچه هراز چندگاهی نماینده شهرستان درمجلس سازمخالفت با وی را کوک کرده اما شواهد حکایت از آن دارد که وزارت کشور برانتخاب فرماندارکهگیلویه اطمینان دارد و با این مخالفت ها پاعقب نخواهد کشید.

البته کریمی هم تاکنون به طبعیت از دکتر روحانی با اعمال سیاست سکوت ،مخالفین خود را مایوس کرده است تا اینکه روزگذشته شایعه ای مبنی بر عدم تایید حکم سرپرستی وی منتشر گردید.

به گزارش راک نیوز از باسوج ؛ پیگیری های این رسانه حکایت از کذب بودن خبر منتشره داردو منابع آگاه در استانداری کهگیلویه وبویراحمد برمواضع خود درحمایت از فرماندارمنصوبی ثابت  قدم بوده و از دیدگاه استانداری استان آقای کریمی سرپرست فرمانداری کهگیلویه است و مجموعه استانداری با تمام توان از وی حمایت خواهد کرد .

شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهردهدشت یکی از سه شهرستان پرجمعیت استان کهگیلویه وبویراحمد بشمارمیرود که از سابقه تاریخی چشمگیری برخورداراست



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1393, 09:05



» اخبار مرتبط:

  • آهنگ تغییرات در شهرستان کهگیلویه تندمیشود/ عزل دو مدیر در روزهای آینده
  • تحصن کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عدم پرداخت مطالبات معوقه
  • نسیم پائیزی "اعتدال" به دهدشت رسید !/ فرماندار کهگیلویه عزل شد
  • گزینه فرمانداری کهگیلویه،معاون سیاسی و انتخابات استانداری شد.
  • اختصاص 250 میلیارد به ساخت سد کوهبرد کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟