مشروح اخبار


» تعداد پایگاه های جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت



متقی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور از 13 تا 15 اسفند 93 و با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری در این استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در این استان نسبت به سال گذشته 11.54 درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش راک نیوز ؛ سید غلامرضا متقی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: پارسال یک هزار پایگاه کار جمع آوری کمک های مردم نوعدوست و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری را بر عهده داشتند در حالی که این تعداد امسال به یک هزار و 154 مورد رسیده است.

 

وی بیان کرد: مردم نوعدوست و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های قبل حضوری گسترده در جشن نیکوکاری امسال داشته باشند و در آستانه سال جدید به رفع مشکلات مالی بیش از 91 هزار مددجو، 9 هزار و 500 دانش آموز و سه هزار و 500 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد استان کمک کنند.

 

متقی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور از 13 تا 15 اسفند 93 و با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری در این استان برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال 13 اسفند در مدارس، 14 اسفند در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج و دستگاه های اجرایی و 15 اسفند نیز در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع آوری کمک های مردم نیکوکار و نوعدوست استان برای نیازمندان هستند.

 

متقی ابراز داشت: این جشن به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری که از 9 تا 15 اسفند ادامه دارد در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: زنگ نمادین شور نیکوکاری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) 13 اسفند 93 با حضور جمعی از مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل آموزش و پرورش این استان در دبیرستان دخترانه ولایت بلهزار جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نواخته و جشن نیکوکاری در 800 پایگاه مدارس استان آغاز شد.

 

متقی گفت: بر اساس برنامه ریزی های لازم کمک های جمع آوری شده در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در همان مدرسه به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: آشنا شدن دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ احسان، انفاق و کمک به نیازمندان از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس این استان است.

 

متقی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد همه ساله در آستانه عید نوروز به منظور کمک به افراد و دانش آموزان نیازمند جشن نیکوکاری را در استان برگزار می کند.

 

وی عنوان کرد: 14 اسفند امسال در سطح شهرها و یک روز پس از آن نیز در مصلاهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد 354 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره)، مساجد و نهادهای دولتی استان کار جمع آوری کمک های مردم نوعدوست و نیکوکار استان را بر عهده دارند.

 

متقی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه دانست.

 

بیش از 32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 91 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1393 12:56



» اخبار مرتبط:

  • گردهمایی و هم اندیشی امدادیاران افتخاری و اعضای هیئت عامل مراکز نیکوکاری با ...
  • توزیع پوشاک رایگان در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر ...
  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزای ...
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • گردهمایی هم‌اندیشی مدیران مدارس گچساران برای جشن نیکوکاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler