مشروح اخبار


» حمله مسلحانه به راهیان نور تکذیب شد



رییس کلانتری 11 شوش یکشنبه شب به ایرنا گفت: در یک مجلس فاتحه خوانی که عصر امروز در منطقه احمد آباد در مناطق حاشیه شهر شوش برگزار شد عده ای اقدام به تیر اندازی با تفنگ جنگی کردند.
به گزارش راک نیوز از خوزستان ؛ سرگرد بزرگ فر افزود: به دنبال این اقدام ماموران این کلانتری در محل فاتحه خوانی حاضر شده و هنگامی که قصد برخورد با این افراد را داشتند، آنان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی کردند.
رییس کلانتری 11 شوش افزود: تعقیب و گریز نیروی انتظامی با این افراد مسلح که سه نفر بودند تا منطقه بیشه کرخه ادامه داشت و نهایتا این افراد موفق به فرار در جنگل کرخه شدند.
وی افزود: در این درگیری نیروی انتظامی در تلاش برای شناسایی این افراد و دستگیری آنان می باشد. سرگرد بزرگ فر افزود: در این درگیری مسلحانه کسی آسیب ندید.
فرمانده کلانتری 11 شوش هر گونه حمله به کاروان های راهیان نور در شهرستان شوش را تکذیب کرد و گفت: این شایعه واقعیت نداشته و امنیت کامل در مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه برای کاروان های راهیان نور برقرار می باشد.
یک سایت خبری روز یکشنبه از حمله مسلحانه به کاروان های راهیان نور در شهرستان شوش خبر داده بود.
کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز شایعه حمله به کاروان راهیان نور را تکذیب کرد و گفت: بازدید راهیان نور در امنیت کامل از مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه در حال انجام است.
وی افزود: افراد مسلحی که اقدام به تیراندازی به سمت نیروی انتظامی کرده اند توسط نیروی بسیج شناسایی شده و عکس ها برای دستگیری آنان بین نیروهای بسیج توزیع شده و تحت تعقیب می باشند.
بابایی گفت: به منظور حفظ امنیت راهیان نور و با توجه به تیراندازی این افراد در منطقه بیشه کرخه در مجاور مناطق عملیاتی برای 1.5 ساعت تردد کاروان های راهیان نور متوقف شد.
وی افزود: تیراندازی این افراد در بیشه کرخه ناشی از تعقیب و گریز با ماموران انتظامی و امنیتی بوده و ارتباطی با کاروان های راهیان نور ندارد.
شهر شوش در شمال استان خوزستان در فاصله 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه در شهرستان شوش با آغاز سفرهای نوروزی میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور می باشد




تاریخ انتشار : 11 فروردین 1394 04:44



» اخبار مرتبط:

  • پس از گروگاتگیری ،شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد
  • روز «راهیان نور» در تقویم ثبت شد
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • 25 کشته و19زخمی در تصادف اتوبوس راهیان نور
  • مستند راهیان نور در 31 استان کشور پخش می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام