مشروح اخبار


» روحانی،چهارشنبه در شیراز +جزئیات زمان ومکان سخنرانی ایشان



استاندار فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شانزدهمین سفر ریاست جمهوری روز چهار شنبه در استان فارس رقم می خورد.

سید محمد احمدی گفت: حضور پر شور و نشاط مردم پس از بیانیه هسته ای نشان از اثر گذاری مذاکرات بود و این حضور برای پشتیبانی گروه مذاکره کننده همچنان ضروری است. احمدی با اشاره به سخنان


استاندار فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شانزدهمین سفر ریاست جمهوری روز چهار شنبه در استان فارس رقم می خورد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ سید محمد احمدی گفت: حضور پر شور و نشاط مردم پس از بیانیه هسته ای نشان از اثر گذاری مذاکرات بود و این حضور برای پشتیبانی گروه مذاکره کننده همچنان ضروری است. احمدی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه " فارس در قله است "افزود: در این سفر نیز مردم فارس باید در قله بودن خود را با حضور خود جوش ، پرشور و گسترده نشان دهند ، به گونه ای که در عرصه بین المللی نیز اثر گذار باشد.

استاندار فارس با بیان این که رئیس جمهور روز چهارشنبه ساعت 9 صبح درحرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با مردم دیدار می کند افزود: در این سفر ستاد سامد با 1200 نفر نیرو خواسته های مردم از رئیس جمهور و هیات دولت را به صورت تلفنی با شماره تلفن رایگان 111 جمع آوری می کند.وی افزود : ستاد پاسخ گویی به در خواست های مردمی برای حفظ کرامت مردم از چند روز قبل تا چند روز پس از سفر آماده دریافت درخواست های مردمی است وی حضور مردم در استقبال از هیات دولت را استقبال و قدردانی از خدمت گزاران مردم دانست.

استاندار فارس افزود : 14 نفر از وزرا نیز با سفر به 28 شهرستان این استان و حضوردر جمع مردم و شوراهای اداری مشکلات مردم را بررسی می کنند.

براساس این گزارش از روزشنبه با الصاق بنرهای هایی  منقش به تصویر رهبری معظم ودکتر روحانی با شعار همدلی وهمزبانی  بر اتوبوس های واحد درشیراز ، این شهر حال وهوای سفر استانی یازدهمین رئیس دولت را بخود گرفته است.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1394 03:51



» اخبار مرتبط:

  • مدیران کم کار استان فارس را به مردم معرفی می کنم./چندین نفر واسطه شدند که ا ...
  • اولتیماتوم استاندارفارس به مدیران
  • روحانی به جنوب کشور سفر می کند؛ هرمزگان آماده میزبانی از رئیس جمهور
  • جزئیات و زمان دقیق سفر استانی رئیس جمهوربه هرمزگان
  • تشکیل ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی در فارس / نحوه همکاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler