مشروح اخبار


» «انسان مهربان، دنیای آرام»/آغاز هفته گرامیداشت هلال احمر



هفته هلال احمر یادآور ایثارگری های انسان‌های عاشقی است که خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی به یاری هموطنان خود می شتابند و با هر قدم خود به خدا نزدیکتر می شود


هفته هلال احمر یادآور ایثارگری های انسان‌های عاشقی است که خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی به یاری هموطنان خود می شتابند و با هر قدم خود به خدا نزدیکتر می شود.

به گزارش راک نیوز ازیاسوج ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد بعدازظهر چهارنشبه در نشستی با خبرنگاران گفت: عملیات احداث ساختمان جدید هلال احمر مرکز استان در هفته هلال احمر آغاز می شود.

وی بیان کرد: دیدار پرسنل و امدادگران با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پیاده‌روی با حضور عموم مردم در هفته جاری و هفته آینده، شرکت پرسنل جمعیت هلال‌احمر در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مدیران شهرستانی و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مثنوی دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر، سرکشی از مراکز توانبخشی، پاکسازی محیط زیست، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه، برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهرها و مصلی‌ها و برگزاری مانور امدادی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در این هفته عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مانور تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان از دیگر برنامه های مهم هلال احمر در این هفته است.

مثنوی افزود: این مانور باحضور تیم های پزشکی از چهار استان خوزستان، بوشهر، اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد در پنج روستای بویراحمد و باشت اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، ثبت‌ نام و عضوگیری داوطلبان، برپایی ایستگاه نقاشی و مانور امداد و نجات در مهدکودک‌ها را از دیرگر برنامه این هفته اعلام کرد.

گفتنی است، ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است.



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1394 22:20



» اخبار مرتبط:

  • بس که کم تصادف جاده ای داشتیم ! قطار مسافربری تهران - مشهد واژگون شد!
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • جمعیت هلال‌احمر نیروی جدید استخدام می‌کند
  • مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler