مشروح اخبار


» می ترسم یک کامیون که در خرم آباد تصادف کند بگویند به خاطر مطهری و حوادث شیراز بوده است



سید محمد احمدی درباره ی دلیل ادعا شده در برکناری آقای فرماندار گفت: این ادعای بی ربط است. ایشان 11 ماه سرپرست این فرمانداری ویژه بودند که از 7 ماه قبل، قرار بر تغییر آقایی رضایی بوده است و قرار بر این بود که ایشان به عنوان یک مدیر کل ستادی به  استانداری فارس بیایند که این اتفاق نیفتاد و ایشان قبول نکردند و شاید توقع داشتند که وی را به عنوان استاندار منصوب کنند!


به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ سید محمد احمدی درباره ی دلیل ادعا شده در برکناری سرپرست فرمانداری جهرم گفت: این ادعای بی ربط است. ایشان 11 ماه سرپرست این فرمانداری ویژه بودند که از 7 ماه قبل، قرار بر تغییر آقایی رضایی بوده است و قرار بر این بود که ایشان به عنوان یک مدیر کل ستادی به  استانداری فارس بیایند که این اتفاق نیفتاد و ایشان قبول نکردند و شاید توقع داشتند که وی را به عنوان استاندار منصوب کنند! حتی حضور 11 ماهه ایشان به عنوان سرپرست فرمانداری یک امر خلاف است. وظیفه ی ما در نظام جمهوری اسلامی ریشه دار کردن اخلاق اسلامی ست و اینکه هر کسی هرچه دلش می خواد بنویسد بی اخلاقی است.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر ایشان مناسب این پست نبودند چرا 11 ماه سرپرست این فرمانداری بوده اند درصورتی که این مدت زمان خلاف است گفت: ما ایشان را به سرپرستی منصوب کردیم تا حکم فرمانداری وی از سوی وزارت کشور ابلاغ شود؛ منتها در تغییر و تحولات وزارت کشور و تغییر معاون سیاسی وزارت کشور این حکم اجرا (تایید) نشد و باید دلیلش را از معاون سیاسی وزارت کشور جویا شوید.

وی درباره ی ارتباط عزل رضایی به حوادث شیراز  گفت: عزل ایشان هیچ ربطی به حادثه ی آقای مطهری در شیراز ندارد و این حرف بی پایه است و خود ایشان بهتر از هرکسی می دانند که این جابجایی ربطی به حوادث شیراز ندارد. می ترسم که در روزهای آینده یک کامیون هم که در خرم آباد تصادف می کند بگویند به خاطر آقای مطهری و حوادث شیراز بوده است. در کل نباید این اتفاق را به مسائل پیش آمده برای آقای مطهری مرتبط کرد و من از همه خواهش می کنم که اسم آقای مطهری را برای هر اتفاقی یدک نکشند.

وی درباره ی دخالت نمایندگان مجلس در امور دولت گفت: این کار اشتباهی است. قوه ی مجریه و مقننه هرکدام وظایفی دارند که باید به آن بپردازند. نماینده جهرم نیز باید پاسخگوی سئوالات آقای رضایی باشد.

تلاش های جماران برای برقرای ارتباط با نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی بی نتیجه بود و علی رغم تماس های مکرر و ارسال پیامک به دکتر محمد رضا رضایی کوچی ایشان پاسخگو نبودند.

این اولین بار نیست که نمایندگان دولت در استان ها و شهرستان از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات گله می کنند. حمید ذکاء اسدی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان نیز پیش تر در جلسه «مجمع مشورتی توسعه استان کرمان» به صراحت گفت که "دو سال است استاندار می‌خواهد یک مدیرکل را تغییر دهد، اما وزیر مربوطه ملاحظه نماینده را می‌کند، نمی‌شود که استاندار در خط مقدم مسئولیت‌ها باشد، اما اختیارات را نداشته باشد."این اولین بار نیست که صدای مدیران دولتی از دخالت نمایندگان در انتصابات در آمده است عده ای از مدیران دولتی نیز با دخالت نمایندگان در امور اجرایی کنار آمده اند و عده ای معترض اند اما این مسئله احتیاج به آسیب شناسی و بررسی بیشتر دارد.



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1394 03:59



» اخبار مرتبط:

  • حامی مطهری در شیراز برکنار شد!
  • استاندار فارس به تهران فراخوانده شد/تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر ب ...
  • دلیل کنار گذاشتن فرماندار شیراز از سوی وزارت کشور
  • پس از ماه ها انتظار: سرپرست فرمانداری ویژه جهرم معرفی شد
  • دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در هرمزگان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام