مشروح اخبار


» حاشیه های نشست غیر علنی مجلس/ دادو بیداد دلواپسان بر سر ظریف



پس از پایان نشست دو ساعته و پشت درهای بسته نمایندگان با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه هنگام ترک مجلس با فریادهای برخی از نمایندگان تهران مواجه شد.

کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این هنگام آقای ظریف داد کشید که به من می گویند خائن.

وی ادامه داد:ایشان بی جهت صدا را برد بالا و بی ادبی کرد و جوابش را هم گرفت و رفت.


پس از پایان نشست دو ساعته و پشت درهای بسته نمایندگان با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه هنگام ترک مجلس با فریادهای برخی از نمایندگان تهران مواجه شد.

 

به گزارش راک نیوز ؛ همزمان با باز شدن درهای مجلس به روی خبرنگاران پس از جلسه غیر علنی صبح امروز، خبرنگاران با حلقه ای از نمایندگان مواجه شدند که در پایان جلسه، دور ظریف را گرفته بودند و در این میان دو تن از نمايندگان نزديک به جبهه پايداري نیز با بالابردن صدای خود، اعتراض خود را به سخنرانی وزیر امورخارجه در مجلس نشان دادند.

این در حالی بود که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گزارشی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه داد و توضیحات ظریف را بسیار خوب و کافی عنوان کرد.

در این جلسه که برخی نمایندگان نیز نقطه نظرات خود درباره مذاکرات را با ظریف و عراقچی درمیان گذاشتند،علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علیرضا زاکانی، زارعی و عباسعلی منصوری آرانی از جمله نمایندگانی بودند که دغدغه‌های نمایندگان را مطرح کردند.

 

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت که صحبت هایش با محمد جواد ظریف «آرام و البته چالشی» بوده و افزود: اصولا فضای گفت و گو، بلند صحبت کردن بود، نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اتفاقات امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی و درج خبری از این اتفاقات در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: من هنوز سایت شما را ندیده ام ولی اس ام اس هایی که برایم می رسد را می بینیم دروغی که برخی نوشتند و خبرگزاری ایرنا هم که توقع نداریم آن را می نویسد؛ این که ما بر سر ظریف فریاد زدیم؛ نه مقدمه و نه موخره ای دارد.

وی افزود: گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این هنگام آقای ظریف داد کشید که به من می گویند خائن. شما چرا این را نمی نویسید که اول ایشان داد کشید؟ چرا می نویسید کوچک زاده فریاد زد؟ این درست نیست.

وی اضافه کرد: بله بعد از این اصولا فضای گفت و گو بلند صحبت کردن بود نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد ایشان بی جهت صدا را برد بالا و بی ادبی کرد و جوابش را هم گرفت و رفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شما هر طور صلاح می دانید عمل کنید نظر مثبتی که ما داریم عوض می شود البته این تهدید نیست و اگر فرصت کنم در اینستاگرام هم می نویسم.    



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1394 22:30



» اخبار مرتبط:

  • ابوترابی خطاب به رسایی: مجلس جای عربده کشیدن نیست!
  • جبهه پایداری دنبال استیضاح 4 وزیر/ ظریف هدف نخست است
  • نماينده‌پايداري: ظریف فارسی صحبت‌نمي‌کند که بفهمیم چه‌مي‌کند!
  • اين 11 نماينده دوباره ظريف را احضار كردند
  • حاشیه های جلسه امروز مجلس درباره‌ژنو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler