مشروح اخبار


» وقتی نماینده ممسنی از نمایندگی درمجلس ضرر میکند!!



بعضی‌ها کار شکنی می‌کنند. ما مجوز بیمارستان ممسنی را گرفته ایم می‌گویند مجوز گرفتن که کاری ندارد، این قضاوت مردم ماست!!! من برای نمایندگی کیسه ای ندوخته ام و بابت این نمایندگی هم چیزی جز ضرر عایدم نشده است ضرر یعنی ...


جلسه ی تجلیل از معلمان نمونه ی شهرستان روز 15اردیبهشت 94 در سالن امیر کبیر شهر نور آباد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه ی ممسنی ، سخایی معاون مدیر کل سازمان آموزش و پرورش فارس ، دکتر شفیعی نماینده ی مردم ممسنی ورستم در مجلس شورای اسلامی، روسای آموزش و پرورش ممسنی در دوره‌های مختلف و جمع زیادی از مسئولین شهرستانی و معلمان حضور داشتند.

 

 

به گزارش راک نیوز از ممسنی ؛ در این جلسه دکتر شفیعی به مناسبت روز معلم گفت: در تمام دنیا دانش عامل قدرت است و ظهور و افول قدرت‌ها و ملت‌ها و میزان موفقیت یا ناکامی آنها در میزان پیشرفت دانش یا ناکامی آنها در این حوزه می باشد. اگر می بیند که به مسائل هسته ای زیاد پرداخته می شود و بر روی ان زیاد تمرکز می کنند بخشی از ان به بهانه ی دست یابی به انرژی هسته ای و بمب اتم است و بخشی اصلی آن به این خاطر است که دانش را از ابرانیان سلب کنند و به همین خاطر است که دانشمندان هسته ای هدف قرار می گیرند.

وی در ارتباط با سفر رئیس جمهور به فارس ادامه داد: جمع خوبی از افراد هیئت دولت به ممسنی تشریف اوردند. آقای رضوی معاون رئیس جمهور ، وزیر راه ، وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور و دو نفر از معاونین سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان ما حضور یافتند و من بعید می‌دانم شهرستانی بوده باشد که این تعداد وزیر و مسئول از ان بازدید کرده باشد و من فکر می‌کنم که این نگاه خوب دولت بوده باشد.

 

شفیعی با اشاره به اینکه در این سفر 950 میلیارد برای فارس مصوب شد که بیش از 10 درصد از این منابع برای شهرستان ممسنی و رستم تعلق می‌گیرد، افزود: شما مردم انتظار دارید که در همچنین سفر‌هایی برنامه‌ها و پروژه‌هایی خاص برای شهرستان‌ها نیز صورت بگیرد و تعریف بشود ، این طور نیست ، بیشتر از 80 درصد از این برنامه‌ها مصوبه‌های قبلی است که این‌ها را ما از قبل پیگیری کرده بودیم ما انتظار داریم از بود جه‌های خاص و خارج از بودجه‌های جاری طرح‌هایی مصوب بشوند.

 

اما نکته ی دوم درباره ی مذاکرات هسته ای است که اگر به نتیجه برسد می‌تواند گشایش خوبی بشود و انشا الله شاید به نتیجه برسد . ما مذاکرات خوب می‌خواهیم و نتیجه ی خوب.

 

نماینده مردم ممسنی و رستم در خصوص مصاحبه و صحبت های دکتر ظریف در مبنی بر تحلیل ایشان از مذاکرات لوزان اظهار داشت: من در زمینه ی مذاکرات هسته ای مصاحبه‌های خوبی داشتم بعضی‌ها دوست دارن برداشت منفی کنند و نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کنند من یک دانشگاهی هستم و آنچه که به نظرم منطقی می‌رسد تفسیر و تحلیل می‌کنم گاهی در به قدرت رسیدن کسی خودمان را وام دار او می‌دانیم من وام دار هیچ کسی نیستم من تحلیل می‌کنم من هم نیمه ی پر لیوان و هم نیمه ی خالی لیوان را می‌بینم در بیا نیه ی لوزان متنی که برای من ترجمه می‌شد با متنی که دکتر ظریف می‌خواند متفاوت بود و خیلی هم متفاوت بود من با آقای ظریف دوست هستم و ارتباط ما از خیلی از شما‌ها نزدیکتر است افراد بیکار و مغرض زیاد هستند که می‌خواهندعمداً اذیت کنند و خدمات کلی شهرستان را زیر سوال ببرند.

 

ایشان با بیان اینکه، این حرف‌ها و بحث‌ها برای من سر سوزنی اهمیت ندارد، اظهار داشت: نماینده شما انجا تفسیر می‌کند و یک وزیر خارجه که در سطح بین المللی به عنوان یک چهره مطرح است دارد از نماینده شما نام می‌برد شما خوشحال باشید. بعضی‌ها ظرفیت این جور چیزها را ندارند. دکتر شفیعی گفت: در سالی که در آن هستیم بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌های ما تحقق پیدا می‌کنند. بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان رستم نه تنها وارد لایحه بودجه شد کلنگش زده شد و کارش شروع شده است درمانگاه تأمین اجتماعی نورآباد هم کلنگش زده شد و کارش شروع شده ، بیمارستان 200تخت خوابی نور آباد باید در برنامه‌های سفر هیأت دولت گنجانده شود.

 

وی ادامه داد: همه ما کم کاری کرده ایم. یک زمانی دانشگاه علوم پزشکی ما را فسایی‌ها بردند. همان زمان هم کم کاری‌های این چنینی اتفاق می‌افتاد.الان فرصتی پیش آمده است.

 

نماینده مردم ممسنی و رستم با اشاره به تلاش هایش در زمینه تعرفه گرمسیری برق ممسنی اشاره نمود: تعرفه برق گرمسیری شما برای چهارماه از خرداد وتیر ومرداد و شهریور94 عملی می‌شود و هزینه برق شما یک دوم تا یک سوم کم می‌شود. جاده قائمیه - بابامیدان امسال بهره برداری می‌شود. وی با انتقاد از سخنان معاون رئیس جمهور در سفر به ممسنی گفت: در سفر هیئت دولت آقای دکتر رضوی که آمده بود خیلی از دوستان برایش کف زدند، من متأسفم برای این کف زدن‌ها ، حرف احساسی زدن ساده است اما پای عمل که می‌روی آنجاست که باید بتوانی کار کنی.

 

آقای دکتر رضوی می‌گوید : من از تنگه ی جاوید که پایین آ مدم وضعیتی دیدم که برای مسئولین شهرستان از اول تا کنون متأسفم من دو بار خدمت ایشان رفتم همه ی مصیبت شهرستان را برایش خواندم. چه جور الان اینجا اینطور شیر شده و می‌گوید که وا مصیبتا که ثلمه ای به اسلام واردشده.... اما وقتی من آمدم آنجا همکاری نکردید آقای رضوی، می‌گوید پیگیری نکردید. حتمأ باید توی گوشتان می‌زدم تا نماینده ی خوبی می‌بودم؟ حرف زدن ساده است حالا امسال یک چندر غازی پول دست دولت آمده است و امکان بعضی پروژه‌ها جور شده و ما داریم چنان بذل و بخشش می‌کنیم که...

 

تا دیروز صورتتان را با سیلی سرخ میکردید که پولی توی خزانه تان نبود و گریه می‌کردید و می‌گفتید ندارید. حالا چه جور شده که یک مرتبه انقلابی شده اید که شهرستان ممسنی و رستم را آناً(فوری) بسازید. ..

 

دکتر نوذر شفیعی ممسنی بیان کرد: اما آن چیزی که در شهرستان به من مربوط می‌شود مردم بردنگان خواب گاز را هم نمیدیدند الان گاز دارند. مردم ماهور اصلا گاز برایشان یک رویاست. حداقل تا دو هفته ی دیگر(پایان اردیبهشت94) کلنگ گازشان زده می‌شود.

 

وی با اشاره به حجم کارهای انجام شده در دوره نمایندگی نهم ادامه داد: کار‌هایی برای شهرستان ممسنی و رستم دارد می‌شود که در گذشته اتفاق نیفتاده مگر در دوره ی سرهنگ تژده و نه احتمالا در آینده اتفاق خواهد افتاد. واین را در اینده تاریخ قضاوت خواهد کرد.این کار‌ها در شرایطی بوده که دست دولت هم خالی بوده است.

 

بعضی‌ها کار شکنی می‌کنند. ما مجوز بیمارستان ممسنی را گرفته ایم می‌گویند مجوز گرفتن که کاری ندارد، این قضاوت مردم ماست!!! من برای نمایندگی کیسه ای ندوخته ام و بابت این نمایندگی هم چیزی جز ضرر عایدم نشده است ضرر یعنی دوری از خانواده، کاهش عمر، هزینه کردن از جیب خود... اما من خودم علاقه مندم که این کارها را پیگیری کنم. باز هم تکرار می‌کنم در تاریخ ممسنی و رستم مگر در دوره ی سرهنگ تژده و بهمن بیگی هیچ کاری به این میزان با دست خالی انجام نشده است. و این را تک تک و با تاریخ تصویب و با نامه‌هایی که پیگیری کرده ام خدمتتان عرض می‌کنم



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1394 14:42



» اخبار مرتبط:

  • نماینده مردم ممسنی:استانی شدن انتخابات سبب رسیدگی بهتر به حوزه‌های انتخابی ...
  • واکنش رئیس مجمع نمایندگان فارس به اظهارت استاندارفارس /حمایت ازمدیرکل مخابر ...
  • تعرفه مشترکان برق خانگي شهرستان ممسني تغييرکرد
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • آسیب به ۲۰۰ مسکن، بر اثر زلزله 5ریشتری در شهرستان ممسنی
  • » اشتراک گزاری خبر

    • سعید

    • 18 خرداد 1394 00:18
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    بابا خودتو با سرهنگ تزده و بهمن بیگی مقایسه نکن......م .....هزینه از جیب خودم.....برو اینا رو جایی بگو که یکی شما رو نشناسه.....تو همه دوره ها چند پروژه رو شهرستان داشته
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler