مشروح اخبار


» پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان



عنایت رحیمی نیا گفت: یکی از اولویت های اصلی این نهاد در راستای کمک به نیازمندان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در زمینه کار و اشتغالزایی است.

وی بیان کرد: اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياستهاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد


کهگیلویه و بویراحمد- پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: یکی از اولویت های اصلی این نهاد در راستای کمک به نیازمندان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در زمینه کار و اشتغالزایی است.

وی بیان کرد: اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياستهاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

رحیمی نیا تصریح کرد: در همین راستا در سال گذشته بیش از 233 میلیارد ریال و 588 میلیون رریال در قالب طرح های کارانگزی، مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی در سرفصل های کشاوری و دامپروری، صنایع دستی، فعالیتهای صنفی وصنعتی وطرحهای خدماتی به افراد تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا دو هزار و 564 فقره تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات باعث ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان، فرزندان مددجو و افراد نیازمند واجد شرایط گردیده است.

رحیمی نیا اضافه کرد: یک هزار و هشت مورد از این تسهیلات با اعتبار 56 میلیارد و 572 میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی و مابقی از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی آموزش افراد واجد شرايط خانوار‌هاي تحت حمايت در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، با برگزاري كلاسهاي آموزشي و معرفي آنان به مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، ارائه مشاوره های شغلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح های اشتغال، ارائه آموزشهاي تكميلي در حين اجراي طرحهاي اشتغال و بازاريابي و فروش توليدات طرحهاي خودكفايي با قيمت مناسب را از دیگر برنامه های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای مددجویان برشمرد.

رحیمی نیا یادآور شد: حوزه اشتغال کمیته امداد استان از نظر جذب اعتبارات بانکی و پرداخت تسهیلات رتبه اول کشوری را در بین کمیته امداد سایر استانها در سال گذشته بدست آورده است.

 



تاریخ انتشار : 6 خرداد 1394 04:15



» اخبار مرتبط:

  • معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان :پرداخت 224 میلیا ...
  • جزئیات وام پرداختی کمیته امداد
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزای ...
  • پرداخت وام‌های معوق خوداشتغالی به مددجویان گچسارانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler