مشروح اخبار


» درخواست مدیرعامل شرکت برق از استاندارکهگیلویه و بویراحمد:پنجشنبه ها را تعطیل کنید



پنجشنبه در نشست   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با " سیدموسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وی از روند کنونی مصرف انرژی الکتریکی در استان اظهار نگرانی کرد.

 


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعطیلی پنجشنبه‌ها را برای کاهش میزان مصرف برق پیشنهاد داد.         

به گزارش راک نیوز  از یاسوج ،پنجشنبه در نشست   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با " سیدموسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وی از روند کنونی مصرف انرژی الکتریکی در استان اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: متاسفانه روند کنونی مصرف انرژی در کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی دارد که اگر این روند ادامه داشته باشد شاهد خاموشی‌های با برنامه در تابستان امسال هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش بینی می‌کنیم با روند کنونی مصرف برق در این استان میزان مصرف برق به 350 مگاوات برسد که نسبت به مدت مدت مشابه گذشته حدود 10 درصد افزایش دارد.

راهزادی از قطعی بودن خاموشی‌های با برنامه برق با روند موجود در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآورشد: برای جلوگیری از خاموشی‌های بابرنامه، کاهش مصرف انرژی بسیار ضروری است.

وی گفت: 30 درصد از انرژی مصرفی در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان است که اگر روز " پنجشنبه " از برنامه کاری حذف شود شاهد کاهش مصرف انرژی به شکل مطلوبی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه دمای هوا روزانه در این استان نیز رو به افزایش که پیش بینی می‌شود تابستان سختی را پیش رو داشته باشیم.

راهزادی برتعطیلی روز پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و ادامه داد: اطلاعات کارشناسی شده مهندسان برق در این استان نشان از روند افزایشی و نگران کننده مصرف برق می‌دهد که می‌بایست تدبیر ویژه‌ای در این ارتباط اندیشیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر همکاری تمامی مشترکان اعم از مشترکان خانگی، اداری، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی برای کاهش مصرف انرژی الکتریکی تاکید کرد.

" سیدموسی خادمی " گفت: ما نیز معتقدیم تعطیلی روز پنجشنبه می‌تواند در برخی جهات مفید واقع شود و البته باید برای تعطیلی این روز برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی، از ارائه درخواست استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دولت برای تعطیلی دائمی روز پنجشنبه در این استان خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: منتظر پاسخ دولت در زمینه تعطیلی روز پنجشنبه در این استان هستیم.



تاریخ انتشار : 15 خرداد 1394 13:00



» اخبار مرتبط:

  • دو انتصاب برقی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از مدیران آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • پرونده تعطیلی پنجشنبه ها بسته شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler