مشروح اخبار


» پاسخ آیت اله ملک حسینی به اتفاقات جشنواره مشک و ملار



آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر وی در خصوص برگزاری جشنواره «مشک و ملار» و حواشی ایجاد شده آن، اظهار کرد: موضع‌گیری حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام جمعه گچساران در این خصوص...


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که موسیقی حرام انسان را بی‌غیرت می‌کند، یادآور شد: شخصیت روحی انسان با صدای شیطان شکسته شده و فرد مبتذل و پست می‌شود.
به گزاش راک نیوز ، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر وی در خصوص برگزاری جشنواره «مشک و ملار» و حواشی ایجاد شده آن، اظهار کرد: موضع‌گیری حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام جمعه گچساران در این خصوص فصل‌الخطاب است.
وی با بیان این‌که ما در این‌گونه جشنواره‌ها شرکت نمی‌کنیم، افزود: ما به دلیل عدم حضور در این‌گونه جشنواره‌ها با توجه به گزارش ارائه شده موضع‌گیری می‌کنیم که متأسفانه در برخی مواقع گزارش‌ها بر اساس تمایلات افراد گزارش دهنده ارائه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در این جشنواره‌ها حرامی نباشد، بدون شک مورد تأیید قرار می‌گیرد.
ملک‌حسینی ادامه داد: هر جشنواره‌ای حتی به نام امام عصر(عج) نیز برگزار شود اما در آن حرام باشد قابل قبول نیست.
وی در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی بر تعریف نیاز و تعریف شادی در جامعه گفت: هر گاه انسان توانست در مجلسی لذت ببرد اما بدون تهمت، دروغ، ارتکاب حرام و نشنیدن صدا و موسیقی‌های حرام این شادی مورد تأیید دین است.
ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: اما اگر در این مجالس حرامی اتفاق و آبروی انسانی برده شود یا آبروی انسانی مورد تمسخر قرار گیرد این لذت، لذت شیطانی بوده و مورد تأیید دین نیست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر انسان وارد جلسه‌ای شود  که موسیقی حرام در آن نواخته شود، شاید انسان لذت ببرد اما شخصیت روحی و روانی وی شکسته شده است.
ملک‌حسینی با بیان این‌که موسیقی حرام انسان را بی‌غیرت می‌کند، یادآور شد: شخصیت روحی انسان با صدای شیطان شکسته شده و فرد مبتذل و  پست می‌شود.
وی در پایان تأکید کرد: معیار باید دستورات خداوند بوده و هر آنچه خداوند جایز دانست چنانچه بستر شادی در کنار آن امر مهیا باشد حلال و گرنه حرام است.



تاریخ انتشار : 15 خرداد 1394 13:38



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جشنواره‌ ورزش‌های بومی محلی در مدارس کهگیلویه
  • عضوخبرگان رهبری : از فرد خاصی در انتخابات مجلس حمایت نخواهم کرد
  • واکنش آیت‌الله ملک‌حسینی به اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج
  • گزارش خبرنگار کهگیلویه ای برتر آسیا ،اقیانوسیه شد/"پسند" جهان پسند نوشت
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler