مشروح اخبار


» آخرین وضعیت نقل و انتقالات سرخ ها




نژادفلاح به تماس تلفنی خود با سجادی و پیگیری مشکل مالی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ضمن اینکه امروز آقای سجادی به من گفت تا یکی دو روز دیگر مشکل مالی پرسپولیس را حل خواهد کرد. خوشبختانه سجادی فوتبالی بوده و می داند فصل نقل و انتقال چقدر مهم است. من اطمینان دارم ایشان به وعده ای که داده اند عمل خواهند کرد.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید فقط یک بازیکن این تیم برای تمدید قراردادش شرط تسویه حساب مالی خود را پیش کشیده است. وی همچنین از مذاکره با برخی بازیکنان جدید برای فصل آینده خبر داد.

محمدحسین نژادفلاح بعد از ظهر امروز مقابل باشگاه و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما می فهمیم که نقل و انتقالات حساسیت ویژه ای دارد و نمی شود زمان را کشت. ما باید از لحظه لحظه نقل و انتقالات استفاده کنیم و اجازه ندهیم که زمان از دست برود.

وی افزود: من اعتقاد دارم که نباید اتفاقات نقل و انتقالات را تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسیم، رسانه‌ای کنیم. در پرسپولیس هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم ولی مذاکراتمان فشرده ادامه دارد.

قائم مقام پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هم با بازیکنان خودمان و هم بازیکنانی که مدنظر باشگاه بوده، رایزنی کرده ایم، چه تلفنی و چه حضوری. بعضی ها در باشگاه و بعضی ها هم در جاهای دیگر از دست شما خبرنگاران (با خنده).

نژادفلاح در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان تسویه حساب قرارداد فصل گذشته خود را شرط تمدید قراردادشان عنوان کردند، گفت: من هم از رسانه ها چنین چیزی شنیده ام ولی با اکثر بازیکنان تیم خودمان که صحبت می کردم، چنین مساله ای نبود و به جز یک بازیکن هیچکس برایمان شرط نگذاشت.

وی تاکید کرد: نمی خواهم از این بازیکن اسم ببرم. به هر حال همانطور که گفتم هیچکدام از بازیکنان تمدید قراردادشان را منوط به تسویه حساب مالی نکردند. البته من هم واقع بین هستم و می فهمم که باید مطالبات بازیکنان را داد.

قائم مقام پرسپولیس ادامه داد: شرایط پرسپولیس الان بحرانی است و نباید در این شرایط بازیکنان همه چیز را به هم گره بزنند و چنین شروطی بگذارند.

نژادفلاح افزود: من از بازیکنان انتظار دارم که واقع بین باشند. توقع آنها نباید این باشد که اگر پولی نرسد، چنین شروطی بگذارند. این حرف‌ها بازیکنان دیگری که می خواهند به پرسپولیس بیایند را سست می‌کند.

وی یادآور شد: من به بعضی از این بازیکنان باتجربه گفتم که شما سرانجام در پرسپولیس می مانید ولی ممکن است با این حرف هایتان بازیکنان جوان تر که شاید یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرده اند، فریب بخورند و بروند.

قائم مقام پرسپولیس خاطرنشان کرد: باورم این است که بازیکنان پرسپولیس آنقدر به این تیم احساس تعلق دارند که به خاطر طلب ۱۵۰ یا ۱۶۰ میلیونی نخواهند با تیم ما قرارداد ببندند.

نژادفلاح با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس به هر حال سر فرصت پولشان را می گیرند، گفت: من به اندازه نوک سوزن برای عقد قرارداد ناراحت و نگران نیستم چون همیشه صادقانه عمل کرده ام.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی نوراللهی برای جراحی گفت: من یک روز قبل از جراحی نوراللهی با وی تماس گرفتم اما نگفت که فردا جراحی دارم و فقط گفت تاریخی جراحی من قطعی نشده است. امروز هم به وی گفتم چرا به من نگفته بودی چه زمانی جراحی دارید که پاسخ داد واقعا از تاریخ دقیق آن خبر نداشتم من اهل توجیه نیستم. نوراللهی با حداقل پول بیشترین زحمت را برای پرسپولیس کشید و یک جاهایی ما کوتاهی کرده ایم.

وی گفت: من به ایشان عرض کردم خانه اول تو پرسپولیس است و اگر مشکلی داری باید به پرسپولیس بگویی که او هم جواب داد در تنگنای زمانی قرار داشت. در هر صورت من به نوراللهی تاکید کردم هرگونه هزینه ای که در خصوص جراحی خود انجام داده ما آن را پرداخت می کنیم چون با ما قرارداد دارد البته بعضی جاها نوشته اند نژادفلاح گفته پول جراحی را نمی دهیم که این حرف درست نیست خود نوراللهی هم از این ماجرا ناراحت است و گفته که چرا با آبروی من بازی کرده اند حتی نزدیکان من گفتند تو لنگ 20 میلیون پول هستی و در پرسپولیس بازی می کنی.

نژادفلاح در واکنش به مصاحبه عبدی علیه وی گفت: من عبدی را دوست دارم البته دقیقا نمی دانم چه چیزهایی گفته است ولی او پیشکسوت پرسپولیس بوده و الان هم دوست دارم به عنوان یک دوست با وی عکس بگیرم. من به شاگردی عبدی افتخار می کنم اما هیچ وقت این طور نبوده برای مطرح شدن با کسی عکس بگیرم. اگر در جایی به وی بی احترامی شده از وی عذرخواهی می کنم شاید عبدی انتظار داشته در کادر فنی بماند اما برانکو تمایلی به همکاری با کادر قبلی نداشت و در بین پیشنهادات ما فقط کریم باقری را پذیرفت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه زمانی ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه مشخص می شود یادآور شد: من واقعا بی خبرم که چه کسانی به هیئت مدیره می آیند ولی ضرورت دارد هیئت مدیره ترمیم شود تا به جای اینکه خودم یک تنه کار کنم یک اتاق فکر مشورتی در کنارم باشد تا کارها را با تصویب هیئت مدیره انجام دهم. البته همین حالا هم بااختیاراتی که هیئت مدیره قبلی به من داده بود کارها را پیش می برم. من کارمند وزارت ورزش هستم و با علاقه مندی به پرسپولیس آمدم هر زمان هم که نخواهم در این سمت باقی بمانم هوادار واقعی پرسپولیس خواهم بود.

وی درباره تامین منابع مالی این باشگاه عنوان کرد: مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس نداشتن پول است و به خاطر در پیش بودن فصل نقل و انتقال باید به سرعت حل شود. تیم های صنعتی با دست پر به فصل نقل و انتقال می آیند و علاوه بر رعایت نکردن سقف قرارداد امتیازات دیگری مانند ماشین، مسکن و ... به بازیکنان می دهند که استقلال و پرسپولیس از این امتیازات بهره مند نیستند. ما حتی پول سوغاتی برانکو را نتوانستیم به وی بدهیم که البته خودش گفت پولها را به بازیکنان بدهید چرا  که آنها بیشتر نیاز دارند.

نژادفلاح به تماس تلفنی خود با سجادی و پیگیری مشکل مالی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ضمن اینکه امروز آقای سجادی به من گفت تا یکی دو روز دیگر مشکل مالی پرسپولیس را حل خواهد کرد. خوشبختانه سجادی فوتبالی بوده و می داند فصل نقل و انتقال چقدر مهم است. من اطمینان دارم ایشان به وعده ای که داده اند عمل خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز با نوری و دیگر بازیکنان گفت: قرار نبود ماجرای جلسه به بیرون درز پیداکند اما ظاهرا به صورت آنلاین از ماجرا باخبر هستند. شاید خود نوری گفته که منتظر پاسخ باشگاه می ماند اما من باید تاکید کنم ما با نوری به توافق کامل رسیده ایم هر چند قراردادی امضا نشده ولی توافق نهایی صورت گرفته است. ما در این جلسه با بازیکنان به پرونده سال گذشته رسیدگی کرده و پیشنهادات طرفین نیز مطرح می شود.



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1394 01:54



» اخبار مرتبط:

  • دو پرسپولیسی خواستار فسخ قرارداد شدند!
  • یک استقلالی در آستانه پرسپولیسی شدن
  • تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC
  • با بازیکنان جدید پرسپولیس آشنا شوید
  • اخراجی‌های پرسپولیس مشخص شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler