مشروح اخبار


» بیانیه‌ احمدی نژاد درحمایت از بقایی:کاملا پاک‌دست است



لازم به تاکید نیست که مسئولیت حفظ سلامت آقای بقایی و فراهم آوردن فرصت بایسته و شایسته برای استفاده ایشان از تمام حقوق قانونی و شهروندی خود،


راک نیوز : دفتر رییس دولت نهم و دهم در ارتباط با دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که رییس جمهور دوره‌های نهم و دهم به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت بزرگوار ایران

با سلام و آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت آحاد مردم فهیم و خبیر ایران عزیز، در ارتباط با دستگیری جناب آقای حمید بقایی معاون محترم اجرایی رییس جمهور در دولت دهم نکاتی را به شرح زیر اعلام می‌دارد.

1- جناب آقای حمید بقایی فردی مومن، انقلابی و کاملا پاک‌دست است و در تمام عمر پربرکت خود، خدمتگذاری صدیق و بی منت برای کشور، مردم و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

2- مقایسه نحوه برخورد با ایشان و دیگران نشان‌دهنده آن است که رفتار با آقای بقایی تا چه میزان از ضوابط و مبانی حقوقی برخوردار بوده است.

برخلاف فتوای صریح مقام معظم رهبری و قوانین و مقررات حاکم، یک مقام مسئول در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از فردی دستگیر شده، نام می‌برد و علاوه بر آن، از بیان اتهام وی اجتناب می‌کند و فرصت‌طلبان با استفاده شرایط، انواع اتهامات کذب و ناجوانمردانه را نثار کسی می‌کنند که در حبس است و امکان پاسخگویی و دفاع از خود را ندارد، در حالی که مستند به مبانی حقوقی و اخلاقی، در فرایند اطلاع‌رسانی، باید عکس آن عمل شود.

3- لازم به تاکید نیست که مسئولیت حفظ سلامت آقای بقایی و فراهم آوردن فرصت بایسته و شایسته برای استفاده ایشان از تمام حقوق قانونی و شهروندی خود، بر عهده مسئولان ذیربط است.

4- رییس جمهور دوره‌های نهم و دهم براساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می‌داند و به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.

از خداوند منان سلامتی و عزت ملت ایران و رهبری معظم انقلاب و توفیق همگان را در جلب رضای الهی و رعایت قوانین و حقوق مردم از سوی مسئولان ذیربط را مسئلت داریم.



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1394 04:22



» اخبار مرتبط:

  • رویه خوب کمک به دولت جدید را ادامه دهید
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • دیدار احمدی نژاد با سید حسن خمینی
  • تکاپوی بقایی برای برداشت کل مبلغ 16 میلیارد تومان؟ + سند تازه از حساب جنجال ...
  • بقایی : اینها حرفهای مفت است.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام