مشروح اخبار


» خواب مؤتلفه بویراحمد برای مجلس دهم!



مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهیدان مؤتلفه اسلامی امشب در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلانی شهرستان بویراحمد گفت: مجلس آینده با اتحاد حداکثری متعلق به اصولگرایان است.


دبیر حزب مؤتلفه اسلانی شهرستان بویراحمد گفت: مجلس آینده با اتحاد حداکثری متعلق به اصولگرایان است.

به گزارش راک نیوز ، در این آیین حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مؤتلفه اسلامی، آن‌ها را ستارگان روشن عصر تاریکی و ظلمت دانست و گفت: آنچه که موجب ادامه حرکت اسلامی در قرن حاضر شد همین جانفشانی شهدای مؤتلفه اسلامی بود.

وی افزود: آنچه که امروزه به عنوان دستاورد در جریانات اصیل به خصوص جریان اصولگرایی داریم و به آن افتخار می‌کنیم قدم گذاشتن در مسیری است که شهدای خرداد سال 44 انتخاب کردند.

دبیر مؤتلفه اسلامی شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه جریان اصولگرا همواره در صحنه‌های مختلف حضور فعال دارد و برای پاس داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب قدمی عقب‌نشینی نمی‌کند به انتخابات مجلس دهم و برنامه‌های جریان اصولگرا اشاره کرد و گفت: جریان اصولگرا محکم، با اقتدار و با وحدت حداکثری در انتخابات شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: شورای همگرایی اصولگرایان در مرکز راه‌اندازی شده که افراد اثرگذار جریان در آن عضویت دارند و برنامه‌ای تدوین شده تا این جریان با وحدت حداکثری در انتخابات حضور داشته باشد.

شجاعیان متذکر شد: جریان اصولگرا در ماه‌های آینده با این نسخه از وحدت، اتحاد حداکثری را به وجود خواهد آورد و با صلابت و قدرت در انتخابات اسفندماه شرکت خواهد کرد که این اتحاد بی‌شک منجر به تشکیل مجلسی اصولگرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مجلس دهم در شرایط فعلی سیاسی کشور، گفت: برخی به دنبال عدم اتحاد جریان اصولگرا هستند و برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند، اما نسخه جریان اصولگرا در انتخابات آینده راه نفوذ را برای این عده که به خیال خام خود در پی به چنگ آوردن مجلس هستند، خواهد بست

 



تاریخ انتشار : 26 خرداد 1394 05:29



» اخبار مرتبط:

  • دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:ایثارگران و پایداری و مؤتل ...
  • نشست اصولگرایان گچساران برای شکست "تاجگردون "درانتخابات مجلس
  • برگزاری جلسه وحدت اصولگرایان در 18 دی
  • جریان اصلاحات در آینده نزدیک، روحانی را از اتوبوس پیاده خواهند کرد.
  • اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیوندی باجريان انحرافي ندارند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام