مشروح اخبار


» دست نوشته رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس خطاب به مردم استان کهگیلویه وبویراحمد



نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نگارش یادداشتی بابت پیام های تبریک به وی از همه مردم استان قدردانی کرد.

تاج گردون در یادداشت خود آورده است:


به گزارش راک نیوز ، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نگارش یادداشتی بابت پیام های تبریک به وی از همه مردم استان قدردانی کرد.

تاج گردون در یادداشت خود آورده است:

بسمه تعالی

امام رضا علیه السلام به نیکی می‌فرمایند: هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزوجل تشکر نکرده است.

اکنون که با عنایت الهی، دعای مردم شریف و نیز اعتماد اعضای محترم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مجدداً بعنوان رییس این کمیسیون انتخاب گردیده‌ام، بدینوسیله بر خود فرض می دانم از مردم شریف و قدرشناس، طوایف محترم و اقشار مختلف شهرستان‌های گچساران و باشت و البته استان کهگیلویه و بویراحمد که طی روزهای اخیر با نصب بنرها و ارسال پیام به طرق مختلف، موجب افزایش دلگرمی و سنگین‌تر شدن بار مسئولیت اینجانب در خدمتگزاری به شهروندان و روستاییان محترم شده‌اند خالصانه و صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

از نخستین روز  آغاز مجلس نهم با خود عهد بستم که خدمت بی منت را سرلوحه تمامی اهداف و تلاش‌هایم قرار داده و ابراز احساسات مردم عزیز در این مدت انگیزه مرا برای آن مهم بیشتر نموده و آنچه که بیش از همه به آن نیازمندم، دعای خیر شما مردم، وحدت، همدلی و از همه مهم‌تر نگاه به آینده بهتر است چرا که شما دریایید و من در تلاش بوده و هستم که موجی برای آن دریا باشم.

اکنون و در سال آخر مجلس نهم، بیشتر از گذشته زمان آن بوده که به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی و طایفه ای، در راه بالفعل سازی تمام ظرفیت موجود این استان قدم برداشته و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت برداریم، چرا که جایگاه کنونی‌ام را در مجلس، نه برای شخص خود بلکه برای تمامی مردم دیار و استانم یک فرصت بسیار مغتنم میدانم، که می‌بایست با مشاوره‌ها و راهنمایی‌های دلسوزان از آن بیشترین بهره را برای اعتلا و احقاق حق استان محروممان ببریم؛ و همچنین امیدوارم آن قلیل افرادی که طاقت محبت‌های مردم به اینجانب را نداشته و با عکس العمل و رفتارهای ناشایست سبب یک بداخلاقی اجتماعی و فرهنگی و شاید نیز سیاسی شدند، دیدگاه تنگ نظرانه خود را تغییر داده و از اکنون برای مسموم سازی فضا در آینده بستر سازی ننمایند که این خیانت به مردم و جامعه خواهد بود.

ضمن مراتب سپاسگزاری مجدد، امیدوارم با همدلی و همکاری آحاد این خطه همواره بتوانیم در جهت ارتقاء، پیشرفت و قابلیت‌های منطقه قدم برداریم و روزبه‌روز شاهد شکوفایی استعدادهای بالقوه دیارمان باشیم. در پایان نیز از شهرداری‌های محترم دوگنبدان و باشت و دهیاری‌های گرامی خواهشمندم نسبت به جمع‌آوری بنرها از اماکن عمومی اقدام لازم را مبذول فرمایند. با تشکر.

 

وکیل مردم

غلامرضا تاج گردون

 



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1394 02:08



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به دکتر تاجگردون
  • تاجگردون: دلم برای آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا می‌سوزد
  • خدا را شاهد می‌گیریم که ما سه نفر تاکنون تنشی با یکدیگر نداشته‌ایم
  • نماینده اسبق شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی درگذشت +پیام تسلیت راک ن ...
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler