مشروح اخبار


» مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد :درجشنواره مشک وملار منکر رخ داده بود/استفاده از ساز و دهل در برنامه‌ها مربوط به طاغوت بود



مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد دوباره از جشنواره مشک و ملار تصریح کرد: در این جشنواره منکری رخ داد و همه دیدند که چگونه با آن وضعیت بد برخی زنان و دختران حاضر شدند اما وقتی یک امام جمعه چنین کاری را نقد می‌کند برخی گستاخانه آن‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی گفت: فکر نمی‌کنم به غیر


مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از رواج کامنت‌های توهین‌آمیز نسبت به ائمه جمعه و عدم پاسخگویی مسئولان در این استان انتقاد کرد.

به گزارش راک نیوز ، حجت‌الاسلام صفدر پناهی  در نشست ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتراض نسبت به برخی از مطالبی که در نشریات و رسانه‌های این استان منتشر می‌شود، اظهار کرد: وقتی که به دستگاه‌های متولی همانند ارشاد اسلامی مراجعه می‌کنیم می‌گویند این سایت‌ها یا نشریه‌ها غیر‌قانونی‌اند و با همین توجیه پی‌گیری نمی‌کنند.

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان افزود: این چه وضعیتی است که در سایت‌ها و رسانه‌ها هر چه خواستند می‌نویسند و وقتی از ارشاد پی‌گیر مطالب می‌شویم به غیر‌قانونی بودن سایت‌ها اشاره می‌کنند.

وی گفت: نمی‌گوییم در کامنت‌ها کسی انتقاد نکند بلکه انتظار داریم که به دیگران فحش و ناسزا نگویند.

این مسئول در ادامه با انتقاد دوباره از جشنواره مشک و ملار تصریح کرد: در این جشنواره منکری رخ داد و همه دیدند که چگونه با آن وضعیت بد برخی زنان و دختران حاضر شدند اما وقتی یک امام جمعه چنین کاری را نقد می‌کند برخی گستاخانه آن‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی گفت: فکر نمی‌کنم به غیر استان ما در جای دیگری چنین حرکاتی دیده شود که ائمه جمعه مورد هجمه توسط افراد قرار گیرند.

پناهی با انتقاد از مطلبی که در یکی از نشریات چاپ شده بود خواستار پی‌گیری موضوع از طریق مراجع شد و گفت: باید جلوی این گونه اقدامات گرفته شود.

وی به افتتاحیه برنامه‌ها و استفاده از ساز و دهل در این برنامه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: این کارها مربوط به دوره طاغوت بود و اکنون در دوره جمهوری اسلامی رواج دوباره ساز و دهل معنا و مفهومی ندارد که کارهای خلاف شرع دوباره از سر گرفته شوند.

 



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1394 12:07



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جلسات انتخاباتی زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد غیرقانونی است+انتقا ...
  • تکذیب بازداشت فرمانده سابق نیروی انتظامی
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • گچساران ،میزبان همایش یک روزه فرمانداران
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام