مشروح اخبار


» خبرخوش برای داوطلبان کارشناسی ارشد و دکترا درکهگیلویه وبویراحمد



 داوطلبان کنکور، انسان هایی با ضریب هوشی بالا هستند که قادرند با بررسی مستندات و تحقیق از دانشجویان سال بالایی و با اتکا به دانش خود، سره را از ناسره تشخیص داده و با چشمانی باز و نه تحت تأثیر تبلیغات بدون سند، راهی را انتخاب کنند که منتهی به آرزوهایشان باشد.


موسسه پارسه با اینکه اولین موسسه ای است که از سال 75 با نام "پرسپولیس" کار خود را آغاز کرد اما هیچگاه نخواست که کیفیت خدمات آموزشی خود را فدای عناوین تبلیغاتی چون "اولین موسسسه" کند.

دقت نظر مدیران پارسه در تضمین خدمات آموزشی پارسه، این موسسه را از چنین تبلیغاتی بی نیاز می سازد و مدیران پارسه معتقدند اولین یا آخرین بودن در سابقه و جامعه آماری تأثیری در کیفیت خدمات ارائه شده نداشته و هیچ مزیتی برای موسسات نخواهد بود.

به اعتقاد پارسه، داوطلبان کنکور، انسان هایی با ضریب هوشی بالا هستند که قادرند با بررسی مستندات و تحقیق از دانشجویان سال بالایی و با اتکا به دانش خود، سره را از ناسره تشخیص داده و با چشمانی باز و نه تحت تأثیر تبلیغات بدون سند، راهی را انتخاب کنند که منتهی به آرزوهایشان باشد.

پارسه همواره سعی کرده به جای صرف هزینه های سنگین تبلیغات تلویزیونی و ساخت بیلبوردهای بعضاً دروغین و یا ارائه تخفیف های آنچنانی، این مبلغ را در قالب طرح "بیمه ارشد" به خود داوطلبان برگرداند.در قالب این طرح، تخفیفات در موسسه پارسه بر اساس تلاش داوطلب برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد، پرداخت می شود.

پارسه همواره می کوشد خارج از تبلیغات خودساخته و بی اساس، یاری رسان فرزندان نخبه ایران سرافراز برای فتح قله های موفقیت و بالندگی باشد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ،برای اولین بار دراستان کهگیلویه وبویرامد نمایندگی موسسه پارسه درشهریاسوج شروع به فعالیت نمود تا یک فرصت خوبی برای داوطلبان کنکورکارشناسی ارشد ودکترا فراهم گردد .

براساس این گزارش نمایندگی پارسه فعالیت خود را در دفترمرکزی به آدرس : خیابان گلستان2 پلاک 9 ساختمان راک طبقه پنجم -تلفن 07433236436 آغازنموده است.

وآماده ارائه خدمات به داوطلبین آزمون های ارشد ودکتری میباشد.



تاریخ انتشار : 10 تیر 1394 22:34



» اخبار مرتبط:

  • پسر پروین نفت گچساران را مایوس کرد!
  • نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد فردا اعلام می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد
  • آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • صداي راديو پارسه در تخت جمشيد طنين انداز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام