مشروح اخبار


» مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد:تکمیل پروژه پاتاوه دهدشت ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/درشاخص آسفالت راه‌های روستایی در سطح کشور آخرین استان هستیم.



مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در برنامه پنجم توسعه اولویت با روستاهای بالای 50 خانوار است در سطح استان آمار روستاهای بالای 50 خانوار زیاد است و در مجموع  میانگین کل شهرستان‌های استان شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان 43 درصد است که در سطح کشور آخرین استان هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم که امسال تا سال آینده با توجه به اعتبارات در قانون بودجه 94 و 95 برای وزارت راه و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در برنامه پنجم توسعه اولویت با روستاهای بالای 50 خانوار است در سطح استان آمار روستاهای بالای 50 خانوار زیاد است و در مجموع  میانگین کل شهرستان‌های استان شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان 43 درصد است که در سطح کشور آخرین استان هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم که امسال تا سال آینده با توجه به اعتبارات در قانون بودجه 94 و 95 برای وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است  حداقل تعهد دولت در برنامه 5  که کل روستاهای بالای 50 خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار شوند .

فدایی بااشاره به اینکه بیش از 850 کیلومتر از راه‎های روستایی استان آسفالت نیست،ابراز کرد: نقاط حادثه خیز استان شناسایی شده ولی به علت کمبود اعتبار در کشور در حال پیگری هستیم که این نقاط از لحاظ فنی و طرح هندسی مشکلات برطرف شود ولی جهت جلوگیری از تصادفات دنبال کار زودبازده هستیم که نقاط حساس رامرتفع کنیم.

وی بابیان اینکه  برای کاهش آمار تصادفات حداقل باید 30 کیلومتر از راه‌های ورودی مرکز استان و مرکز شهرستان‌ها چهارخطه باشد،تصریح کرد: متاسفانه در این استان محور چهارخطه  وجود ندارد.

فدایی میزان بزرگ راه‌های استان را 65 کیلومتر برشمرد و تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد رتبه آخر بزرگراه و راه های چهارخطه کشور را دارد.

به گزارش راک نیوز ، مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: حتی یک کیلومتر آزادراه در کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد.

وی بااشاره به اینکه پروژه پاتاوه دهدشت قطعه شرکت پارس گرما تعطیل نیست،اظهار داشتک شرکت قرارگاه خاتم بیش از 48 میلیارد تومان مطالبه دارد که به علت مطالبات بالا پروژه را تعطیل کرده است.

فدایی عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال 50 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت نسبت به سال گذشته رشد دوباری در تخصیص اعتبار را داشته است.

وی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم قرارگاه خاتم در آینده نزدیک به فعالیت ادامه دهد،گفت: تکمیل پروژه پاتاوه دهدشت بیش از 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تامین این اعتبار پروژه تا دوسال آینده آماده بهره‌برداری است.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1394 12:12



» اخبار مرتبط:

  • دکترخادمی:می‌توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش کرد
  • قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد
  • پروژه جاده ملی پاتاوه - دهدشت تعطیل نیست/انتقال کارگاه به لرستان صحت ندارد.
  • پروژه جدید راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد تعریف نمی‌شود
  • 63 روستای بالای 50 خانوار فاقد راه روستایی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler