مشروح اخبار


» انتقام بی‌شرمانه 3 دانش آموز تجدیدی از معلمشان



سه پسر دانش‌آموز زمانی که در نمره امتحان تجدید شدند، دست به انتقامگیری عجیبی زدند.

به گزارش راک نیوز ، هفته گذشته مرد معلمی با حضور در پلیس فتای استان گلستان و اعلام شکایتی عنوان کرد تصاویر خصوصی وی سرقت شده و با دستکاری در فتوشاپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و چند وبلاگ که مدیران آن مشخص نیستند منتشر شده و مطالب دروغ و غیراخلاقی را به وی نسبت داده و همچنین شماره تلفن همراه وی را نیز کنار مطالب منتشر کرده‌اند. همین موضوع باعث شده افرادی مزاحمش شوند.

همزمان با شکایت این معلم مرد، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و بازداشت عاملان این حادثه آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد یک پسر دبیرستانی در این کار نقش داشته است.

با شناسایی و بازداشت این نوجوان او ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرده و مدعی شد شاکی را نمی‌شناسد و خطایی مرتکب نشده است.

در ادامه تحقیقات زمانی که شاکی در مواجهه حضوری با متهم قرار گرفت او را شناخت و عنوان کرد وی از شاگردانش بوده که از درس وی تجدید شده است.

پسرنوجوان زمانی که راز خود را فاش شده دید، اعتراف کرد و گفت: از چندی پیش به‌دلیل این که در درس این معلم نمره کمی گرفته بودیم من و دو نفر از همکلاسی‌هایم به‌دنبال انتقام بودیم.

بنابراین یک روز با دیدن آقا معلم در مدرسه و جا ماندن گوشی تلفن همراهش بر روی میز از این فرصت استفاه کردیم و اطلاعات موجود در آن و تصاویر خصوصی‌اش را به گوشی‌ای که همراه داشتیم انتقال دادیم. بعد همراه 2 دوستم تصاویر خصوصی آقا معلم را با دستکاری در فتوشاپ در فضای مجازی، سایت‌های اینترنتی و تعدادی وبلاگ با مدیریت نامعلوم منتشر کردیم.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی، رئیس پلیس فتای استان گلستان دراین باره گفت: با اعتراف متهم، دو همدست نوجوان وی هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند. برای این سه نوجوان قرار قانونی صادر شد.




تاریخ انتشار : 21 تیر 1394 05:22



» اخبار مرتبط:

  • اسلحه کشی به مدارس ایران رسید!/دانش‌آموز کینه‌ جو هم‌مدرسه‌ای‌هایش به رگبار ...
  • بازداشت عامل انتشار تصاویر شخصی در تانگو
  • چه کسانی تصاویر خصوصی دختر شیرازی را انتشار دادند؟
  • هتک حرمت دختر جوان 19ساله توسط معلم خصوصی اش!
  • دانش‌آموز نابغه به دام پلیس فتا افتاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام