مشروح اخبار


» مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم در همه صحنه‌ها حاضر هستند و اکنون نوبت ما مسئولان است که در راه خدمت به این مردم صبور و مقاوم همه عزم و تلاش خود را به‌کار گیریم.

این مسئول با اشاره به حضور مردم در همه برنامه‌های ماه مبارک از جمله پهن کردن سفره‌های افطاری در سراسر استان، این کارهای نوع‌دوستانه مردم را نشان از روحیه گذشت و تعاون و در راستای برادری و همزبانی دانست.


حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسی مردم این استان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال هم به مانند هر سال و با توجه به گرمی فزاینده هوا مردم حضوری ولایت‌مدارانه در سراسر استان داشتند.

به گزارش راک نیوز ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم در همه صحنه‌ها حاضر هستند و اکنون نوبت ما مسئولان است که در راه خدمت به این مردم صبور و مقاوم همه عزم و تلاش خود را به‌کار گیریم.

این مسئول با اشاره به حضور مردم در همه برنامه‌های ماه مبارک از جمله پهن کردن سفره‌های افطاری در سراسر استان، این کارهای نوع‌دوستانه مردم را نشان از روحیه گذشت و تعاون و در راستای برادری و همزبانی دانست.

خاضع، تکمیل‌کننده همه برنامه‌های ماه مبارک را حضور در مراسم عبادی نماز عید فطر دانست و گفت: به همین منظور برنامه‌ریزی مناسبی برای برپایی نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در شهر یاسوج نماز عید سعید فطر مطابق با رسم هرساله در بلوار عدل این شهر برگزار می‌شود.

خاضع به برنامه سایر شهرستان‌ها برای برگزاری این آیین عبادی اشاره کرد و گفت: در گچساران نماز عید فطر امسال در میدان امام خمینی، در دهدشت در استادیوم ورزشی این شهر و در سی‌سخت نیز در فلکه الله برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در لیکک وعده نمازگزاران برای حضور در نماز عید سعید فطر ورزشگاه رجایی این شهر، در باشت ورزشگاه تختی، در چرام مصلای فعلی، در لنده جنب اداره برق، در سوق میدان امام خمینی و در چیتاب مدرسه راهنمایی شهید خرسندیان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در پاتاوه این مراسم در مصلای امام هادی و در دیشموک ورزشگاه آزادی، در قلعه‌رئیسی ورودی شهر قلعه‌رئیسی و در سرفاریاب مسجد حضرت ابوالفضل خواهد بود.

وی به جز شهر پاتاوه که نماز از ساعت 7:30 برگزار می‌شود، زمان برگزاری نماز عید فطر در بقیه شهرها را رأس ساعت 7 صبح اعلام کرد.

 



تاریخ انتشار : 23 تیر 1394 19:56



» اخبار مرتبط:

  • اظهارات تکان دهنده امام جمعه قلعه رئیسی:متأسفانه سازمان تبلیغات کهگیلویه و ...
  • زمان و مکان برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • علت ضبط نکردن خطبه های نماز جمعه "قلعه رئیسی" !
  • مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler